فروش عمده برنج عنبر بو خوزستان با قیمت ویژه

بر خلاف تصور مردم ، محصول برنج تنها متعلق به منطقه ی شمال کشور نیست. جنوب کشور هم شالیزار های کشت برنج بسیاری دارد. خوزستان سال ۹۸ با ۲۰۶ هزار هکتار زمین کشت برنج، ۹۷۰ هزار تن از برنج مورد نیاز کشور را تهیه کرد که بیشترین مقدار آن برنج عنبربو بود.

فروش برنج عنبر بو در خوزستان

نمایندگی فروش برنج عنبربو

این برنج از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مناطق شهرستان سیروان استان ایلام، مثل سرابکلان، لرینی، گوراب سفلی و علیا، چگنی، لالا، اسلامیه، فاطمیه، شوراب خانعلی و هیوند کشت می شود. اگر به دنبال خرید برنج عنبر بو خوزستان و با کیفیتی بالا هستید باید به شما بگوییم ک محل مناسبی را برای خرید برنج خود انتخاب کرده اید و فروشگاه انلاین شرکت چیرا بهترین ارائه دهنده در امر فروش برنج عنبر بو و یا خرید عمده این برنج میباشد که شما مشتریان  گرانقدر میتوانید خرید خود را با ارامش خاطر به انجام برسانید .

خرید عمده برنج عنبر بو ارزان قیمت

خرید برنج عمده

برنج عنبربو از لحاظ ظاهری از نوع تمام دانه است، گرد و توپر و دانه کوتاه است و بعد از پخت قد نمی کشد. این برنج هم به شکل نیم دانه و هم به شکل تمام دانه وجود دارد، دارای طبع گرمی است. نحوه طبخ آن با سایر برنج ها کمی متفاوت است چیزی است که زنان ایلامی فوت و فن آن را می دانند. برنج عنبربو به علت ریز بودن دانه مناسب مهمانی و مجالس نمی باشد؛ برای خرید عمده برنج عنبر بو ارزان قیمت خود میتوانید به قسمت خرید فروشگاه انلاین چیرا مراجعه کرده و خرید عمده خود را فقط با استفاده از چندین دکمه به راحتی به اتمام رسانید.

پخش و صادرات بهترین برنج عنبر بو

خرید برنج عنبر بو اهواز

فروشگاه انلابن شرکت چیرا به علت مرغوبیت برنج عنبر بوی خود و کشت برنج ایرانی توسط کشاورز های میهن عزیزما توانسته توجه کشور های همسایه را نسبت به خرید برنج ایرانی جذب کرده و صادرات برنج ایرانی را هم به انجام رسانند و هر روزه صادرات و خرید عمده توسط مشترین گرانقدر از فروشگاه انلاین چیرا انجام میشودشاید به نظر بعضی ها این برنج بخاطر ریز بودن برازنده مصرف نباشد، اما عطر و بوی آن چنان دلبری میکند که نقصان ریز بودن آن زیاد به چشم نمی آید. این برنج بسیار خوش پخت است و احساس سنگینی به آدم دست نمی دهد. درست است این برنج برای پذیرایی از مهمان مناسب نیست ولی برای مصرف شخصی و روزانه انتخاب خوبی است.

فروش عمده برنج عنبر بو

فروش عمده برنج عنبر بو

گفته شده که نام دیگر برنج عنبربو چمپا است. اما باید به این نکته توجه کنید که برنج چمپا در شمال کشور نیز کشت می شود. در شمال به برنج های گروه دانه کوتاه چمپا می گویند.بنابراین هنگام خرید برنج عنبربو حتما مطمئن شوید که کشت جنوب است یا شمال.شما مشتریان گرانقدر میتوانید با مراجعه به صفحه خرید فروشگاه انلاین شرکت چیرا خرید عمده برنج عنبر بو با کیفیت خود را به انجام برسانید و دیگر نگران برنج های تقلبی موجود در بازای امروزی نباشید زیرا اعتماد شما به ما اعتبار همیشگی ما می باشد.

خرید برنج عنبر بو از فروشگاه چیرا

مرکز فروش برنج عنبربو

بیشتر برنج‌ های موجود در بازار دانه‌های شکسته یا به اصطلاح نیمدانه دارند که پس از پخت بر کیفیت برنج اثر می‌گذارند. پس اگر می‌خواهید برنجی یکدست و بدون نیمدانه داشته باشید کمی از آن را در کف دست بریزید و سپس دقت کنید که از میان دانه‌ها چند درصد نیمدانه است. با این آزمایش یکدست بودن برنج (یعنی مخلوط نبودن) را هم می‌توانید معلوم کنید. این نکته مهمی است و یکدستی برنج بسیار اهمیت دارد؛ دقت لازم را داشته باشید که هنگام خرید برنج عنبر بو خود تمامی نکات مربوطه به این محصول را مطالعه نموده و در حین خرید عمده خود در صورت وجود هر گونه مشکل به پشتیبان های سایت ما اطلاع دهید ممنون که مارا انتخاب کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما