مرکز معتبر فروش برنج عنبر بو در اصفهان

برنج از محصولات مصرف سفره های ایرانی می باشد که دارای انواع مختلفی است ازجمله برنج های عنبر بو که در سفره های ایرانی محبوبیت زیادی به علت طعم و خواص خاص خود پیدا کرده است که در ادامه راجب مزیت ها و چگونگی ان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید برنج عنبر بو در  اصفهان

خرید برنج عنبر بو در  اصفهان

این برنج که در استان‌های جنوبی کشور کشت می‌شود و در میان مردم خونگرم جنوبی شناخته شده است، حالا چند سالی است که جایگاه خود را در دیگر شهرها نیز پیدا کرده، به قول سعدی (باد آمد و بوی  عنبر آورد) و باعث شد برنج عنبربو در دیگر شهرها نیز شناخته شود.فروشگاه انلاین شرکت چیرا از دارندگان نمایندگی های برنج عنبر بو درجه یک میباشد که از پخش کننده های بزرگی هم به شمار می اید و اگر به دنبال خرید برنج عنبر بو در  اصفهان هستید باید به شما بگوییم که فروشگاه انلاین شرکت چیرا بهترین گزینه برای خرید شما می باشد.

فروش برنج عنبر بو در  اصفهان

فروش برنج عنبر بو در  اصفهان

این برنج دارای  عطر و طعم  خیلی خوبی است و میزان قد کشیدن (رِی) آن نسبت به برنج های شمالی کمی کمتر است. خوراک و عطر خوب این برنج طرفداران زیادی را جذب کرده است. اگر به دنبال خرید برنج عنبر بو در اصفهان هستید فروشگاه انلاین چیرا بهترین گزینه میباشد؛شما مشتریان گرانقدر میتوانید  خرید عمده برنج عنبر بو خود را از طریق صفحه رسمی چیرا به انجام برسانید.

صادرات بهترین برنج عنبر بو

صادرات بهترین برنج عنبر بو

برنج عنبر بو یکی از بهترین برنج هایی است که در جنوب ایران کشت می شود. این برنج از ارقام محلی و کیفی استان لرستان بوده که در اصفهان و شیراز (ممسنی) کشت می گرد. دارای کیفیت پخت و طعم خوب بوده، دانه متوسط دارد و از عطر قوی برخوردار است. از لحاظ قیمت نیز نسبت به اکثر برنج های داخلی و خارجی بصرفه تر است. در سال ۸۹ کشت عمده برنج عنبر بو در سرزمین سخت خوزستان و با آب شورش شروع شد، کسی فکر نمی‌کرد این برنج معروف و پرفروش شود.

خرید عمده برنج عنبر بو ارزان

خرید عمده برنج عنبر بو ارزان

گلالک نام دیگر این برنج است. این برنج یکی از باکیفیت ترین ارقام برنج عنبربو است که کمترین میزان  دانه های شکسته  را دارد. در خرید برنج عنبر بو باید دقت لازم را داشته باشید و نکات مربوطه به ان را به خوبی مطالعه کرده باشید؛ اگر به دنبال خرید عمده برنج عنبر بو در اصفهان هستید باید به شما بگوییم که با توجه به نماد اعتبار شرکت چیرا و سابقه چند ساله ان بهترین گزینه برای خرید عمده محصولات شما مشتریان عزیز میباشد که میتوانید با ارامش خاطر خرید خود را به انجام برسانید.

 خرید از فروشگاه انلاین چیرا

 خرید از فروشگاه انلاین چیرا

برنج عنبربو  یا چمپا برنجی بسیار خوش عطر و بو میباشد که با طبع گرمی که دارد میتواند خواص درمانی زیادی داشته باشد.این برنج گرم طبع ایرانی برخلاف تصور عموم مردم در شهر های جنوبی کشور رشد میکند. خرید برنج عنبربو اخیراً رونق گرفته با در نظر گرفتن اینکه  این برنج را میتوان برنجی دانه کوتا و غالبا متوسط دانست اما طعم و بوی خارق العاده ی جنوبی آن باعث شده در طول سالها بتواند محبوبیت خود را میان مردم عزیز کشورمان حفظ کند  و مشتریان خاص خود را داشته باشد. خرید برنج عنبربو عمده از لحاظ اقتصادی نیزدر مقایسه با سایر برنج ها بسیار اقتصادی می باشد. شما مشتریان گرانقدر میتوانید با ارامش خاطر خرید عمده برنج عنبر بو خود را از صفحه رسمی چیرا به انجام برسانید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما