فروش برنج عنبر بو در مشهد عمده و صادرات

فروش برنج عنبر بو در مشهد:در سال ۸۹ کشت برنج در شهر گرم و دارای آب شور خوزستان آغاز گردید در ابتدای تولید این برنج کسی فکر نمی کرد که چنین محصول با کیفیتی از خاک های شور خوزستان سر برآورد و این چنین پر فروش شود اما امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام برنج عنبر بو را نشنیده باشد حتی شالیکاران شمالی هم به کیفیت این برنج پی برده و اقرار کرده اند که این محصول آن قدری طعم و بو دارد که بتوان آن را در کنار سایر برنج ها قرار داد و علاوه بر مصارف خانوار به صورت عمده نیز خریداری کرد.

اما تولید و کشت این برنج تنها در شهر خوزستان نماند و شهرهای دیگری همچون ایلام(عنبر بوی سیروان)اصفحان،فارس و خراسان رضوی(تولید شهر کلات نادری)و.. هم به کشت این برنج خوش طعم دست زدند.

دراین مقاله قصد داریم تا درباره بازار خرید و فروش این برنج در شهر زیبای مشهد بیشتر صحبت کنیم…

مشخصات برنج عنبر بو

فروش برنج عنبر بو در مشهد

از آنجایی که برنج عنبر بو دارای ساقه های درشت و قدرتمندی است می تواند در خاک های سخت مقاوت کرده و محصول با کیفیتی تولید کند این برنج علاوه بر قیمت مناسب عطر و بوی خوشی در هنگام طبخ دارد علاوه بر تمامی این موارد طبع گرم این برنج باعث شده تا در بین سایر برنج های ایرانی جا باز کرده و طرفداران خودش را داشته باشد…

خرید و فرش برنج عنبر بو در مشهد

فروش برنج عنبر بو در مشهد

این برنج مانند سایر برنج ها به شکل کیسه های ده کیلویی عرضه می گردد شرکت های بازرگانی مختلفی در زمینه توزیع این برنج ها فعالیت دارند همچنین برنج عنبر بو به شکل اینترنتی در سایت های مختلف نیز خرید و فروش می شود.

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم تولید این نوع برنج علاوه بر دیگر شهر ها در شهر کلات نادری نیز صورت می گیرد بنابراین می توان گفت که در بازار خرید و فروش این برنج در شهر مشهد علاوه بر محصولات تولید شده توسط سایر شهر ها محصول تولیدی خود استان خراسان هم وجود دارد..

خرید و فروش عمده برنج گرم طبع عنبر بو

فروش برنج عنبر بو در مشهد

خرید عمده برنج عنبر بو در شهر مشهد طرافداران زیادی دارد بنابراین شرکت های بازرگانی را وادار به فروش آن ها به صورت عمده می کند تاجران و بازرگانان شهر مشهد سعی دارند تا این نوع برنج را با قیمت مناسب علاوه بر توزیع در شهر خودشان در سایر شهر ها نیز توزیع کنند چرا که کیفیت و طعم منحصر به فرد این برنج طرفداران زیادی را در مناطق مختلف کشور به سوی خود جذب  کرده است.

برای خرید این نوع برنج دو روش مراجعه حضوری به فروشگاه ها یا شرکت های بازرگانی و روش خرید الکترونیکی وجود دارد و درصورت تمایل می توانید برای خرید خود یکی از این موارد را انتخاب کنید.

قیمت این محصول در شهر مشهد

فروش برنج عنبر بو در مشهد

تمامی برنج ها با توجه به درجه یک ، دو یا سه بودنشان در بازار قیمت های متفاوتی پیدا می کنند اما به طور کلی ظاهر برنج عنبر بو به صورت دانه های گرد و کوتاه است که شکسته یا سالم بودن بودن دانه ها درجه آن را تغییر می دهد. قیمت این نوع برنج مانند سایر برنج های هرساله توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام می گردد برای اطلاع دقیق از قیمت ها و جزئیات فروش برنج عنبر بو لازم است تا با شرکت های بازرگانی توزیع کننده تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

طبع گرم برنج عنبر بو ، کیفیت و طعم منحصر به فرد آن باعث شده تا در بین سایر برنج ها طرافداران خودش را داشته باشد اگر قصد خرید این برنج را دارید و ساکن شهر مشهد هستید کافی است به مراکز خرید شهر خودتان سری بزنید ودر صورتیکه تصمیم خرید، به صورت عمده را دارید باید به شرکت های بازرگانی شهر مشهد مراجعه کنید و برنج عنبر بو را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما