فروش برنج چمپا اهواز با قیمت ارزان

فروش برنج چمپا اهواز با قیمت ارزان به صورت عمده توسط شرکت برنج سانی رایس در بازار داخلی ایران و صادراتی انجام می شود . خریداران برنج چمپا اهواز می توانید با کارشناش فروش مجموعه در ارتباط باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنج چمپا اهواز و قیمت به روز محصول همواره می توان از طریق سایت با مشاوران و فروشندگان شرکت ما تماس حاصل نمود.

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج چمپا اهواز

معرفی و آشنایی با برنج چمپا

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج چمپا اهواز

برنج چمپا یک گونه بسار مرغوب و با کیفیت بالا از انواع هزاران گونه های برنج می باشد که منشا اولیه آن به کشور ویتنام میرسد و هم اکنون در کشورهایی از جمله چین و ایران نیز کشت می گردد. این نوع برنج بیشتر در جنوب ایران به دلیل مقاوم بودن بذر آن در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد گرم و حاره ای قابلیت کشت را دارد.برنج چمپا در ایام قدیم در گیلان و بیشتر در گروه برنج های دانه کوتاه قرار میگرفت ولی امروزه در مناطق جنوبی ایران از جمله استان های زیر نیز کاشته و برداشت می شود.

  • استان خوزستان
  • استان ایلام
  • استان فارس
  • استان لرستان
  • استان اصفهان
  • استان خراسان رضوی

فروش عمده برنج چمپا اهواز

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج چمپا اهواز

همان گونه که در توضیخات بالا گفته شد برنج چمپا را می توان در شرایط آ ب وهوایی گرم نیز کاشت به همین خاطر در جنوب ایران به تولید انبوه این محصول رسیدیم و به مقدار ۱۸۰هزار تن در سال از این محصول در استان خوزستان دست پیدا کرده ایم برنج چمپا اهواز نیز با کشت انبوه  بخش اعظمی از تولیدات برنج را به خود اختصاص داده که با قیمت مناسب و در حجم عمده برای مشتریانی که درخواست عمده این محصول را دارند به فروش می رسد. همچنین فروش عمده برنج چمپا اهواز با قیمت مناسب آن و مدت کم کشت محصول همواره گزینه مناسبی برای خریداران عمده برنج ایرانی بوده است.

قیمت خرید برنج چمپا در بازار

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج چمپا اهواز

برنج چمپا در کیسه های ۱۰کیلویی در جلدها و نام های مختلف در بازار با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از دیگر برنج ها عرضه می گردد و انواع آن بسیار زیاد می باشد. همچنین در دو نوع چمپای زود رس و چمپای دیر رس تقسیم می شود که تفاوت آنان در اندازه و قد برنج است که هرکدام دارای مشتریان خاص خود در بازار هستند.اگر مایل به خرید برنج چمپا در تناژ و حجم بالا می باشید برای اطلاع از قیمت به روز  برنج چمپا اهواز و کسب هر گونه اطلاعات در مورد این محصول همواره می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

صادرات برنج چمپا اهواز به سراسر دنیا

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج چمپا اهواز

به دلیل مغذی بودن،قیمت مناسب،کیفیت بالا و تولید وسیع برنج چمپا توانست به سرعت جایگاه ویژه ای برای معرفی ارسال و کسب رضایت مشتریان غیر بومی در کشورهای همسایه داشته باشد و مورد تقاضای تعداد وسیعی از تاجران برنج خارجی بگیرد و با توجه به تقاضای بالای محصول صادرات آن در دستور کار قرار گرفت و به کشورهای همسایه با مقدار زیاد صادر می گردد.برنج چمپا اهواز نیز به دلیل نزذیک بودن به مرزهای غربی و جنوبی کشور و هزینه حمل بار کمتردر بین تاجرین کشور های همجوار بسیار پر طرفدار است و دارای قابلیت صادراتی بالایی در حجم وسیع و در هر زمان از سال است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما