فروش عمده برنج طارم هاشمی با قیمت ارزان

فروش عمده برنج طارم هاشمی با قیمت ارزان با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن برنج در بزرگترین مرکز فروش برنج سانی رایس را می توانید به راحتی با برقراری تماس با اطمینان خاطر خرید نمایید.برنج طارم هاشمی یکی از پر طرفدارین و پرآوازه ترین برنج های محلی در بین خانواده های ایرانی و حتی سایر نقاط دنیا می باشد و  به سهولت به تمام کشور و دیگر کشورها ارسال و توزیع میگردد.

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج طارم هاشمی

مشخصات برنج طارم هاشمی چیست ؟

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج طارم هاشمی

برنج طارم چند گونه دارد که یک گونه معروف آن  طارم هاشمی نامیده می شود.این نوع از برنج یکی از مرغوبترین و پرآوازه ترین نوع برنج های محلی در کشور ایران شناخته شده و طرفدارهای فراوانی را دارد. منشا اولیه آن به استان گیلان بر می گردد و نام هاشمی را از یابنده و کشت دهنده اولیه آن یعنی آقای هاشمی گرفته است. در حال حاضر در سه استان گیلان،مازندران و گلستان بذر آن کاشته می شود و حجم وسیعی از زمین های برنج شمال کشور را در برگرفته است.دو نوع پرطرفدار آن در تالاب انزلی و فریدونکنار بیشتر از سایر نقاط معروف گردیده و پرفروش می باشد.

قیمت برنج  محلی هاشمی۱۰کیلوگرم

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج طارم هاشمی

برنج های محلی همواره به علت بالا بودن ارزش غذایی و کیفیت متفاوت از دیگر برنج های خارجی و وارداتی قیمتی بالاتر داشته اند.برنج محلی طارم هاشمی و هاشمی دودی یا قهوه ای  نیز از این قضیه مستثنی نبوده و جزو یکی از برنج های قیمت بالا حدودا بین ۲۵هزار تومان الی ۳۰هزار تومان  محسوب می گردد.هر ساله قیمت این محصول بر اساس قیمت مرغوبترین برنج ها قیمت گذاری می شود ودر دو وزن ۵کیلو گرم و ۱۰ کیلو گرم بسته بندی و به فروش میرسد. اطلاعات به روز راجع به قیمت برنج محلی هاشمی در دسترس فروشندگان و مشاورین فروش مجرب ما می باشد برای اطلاع از قیمت عمده این نوع برنج طارم و دیگر توضیحات همواره می توانید با شماره گیری شماره های مندرج شده در سایت ما ارتباط برقرار نمایید.

فروش عمده برنج هاشمی با قیمت مناسب

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج طارم هاشمی

فروش عمده برنج طارم آن هم نوع هاشمی به علت تنوع بالا در بسته بندی ،نام،عطری،سفید و قهوه ای رنگ بودن و سایر ویژگی های دیگر حتما به مشاوره و راهنمای خرید مجرب نیاز دارد.همچنین به علت وجود خرده فروشی های بسیار در شمال ایران قیمت ها از مقداری که در بالا اشاره نمودیم بیشتر است و قادر به ارائه عمده این محصول در حجم وسیع و تناژ بالا نیستند به همین خاطر برای خرید مطمئن برنج با قیمت مناسب  از مرجع فروش برنج ایران شرکت سانی رایس اقدام نمایید.

خرید مستقیم  برنج هاشمی از شمال ایران

قیمت خرید فروش صادرات عمده برنج طارم هاشمی

شرکت سانی رایس قادر است شما را بدون واسطه محصول با کیفیت و درجه یک برنج محلی هاشمی در هر مقدار درخواستی بصورت مستقیم در اختیار مشتریان و خاستاران این محصول قرار بدهد. در شمال ایران برنج هاشمی در مناطق  و نقاط مختلف کاشته و بسته به نوع بارندگی در شمال ایران به مرحله برداشت و شالیکوبی در زمان های مختلف سال به بازار مصرف ارائه میگردد به همین علت برای اطمینان بیشتر باید بصورت مستقیم از کشاورزان این محصول را خریداری کرد که مجموعه ما میتواند به مشتریان این خدمت را ارئه نماید.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما