فروش ویژه برنج هندی مرغوب

برنج هندی جایگزین برنج ایرانی در خانه هایی شده است که توان خرید برنج های با کیفیت را ندارند. برنج مصرفی مردم ایران بیشتر برنج های وارداتی از کشور های مختلفی نظیر هند است. اگر قصد خرید برنج هندی دارید، دقت کنید که حتما برنج هندی مرغوب خریداری کنید. چرا که در سال های اخیر انواع بی کیفیت آن از طریق قاچاق وارد کشور شده که بی کیفیت هستند و با بدن آسیب می رسانند.

فروش ویژه برنج هندی مرغوب

تاریخچه برنج هندی در ایران

تاریخچه برنج هندی در ایران برنج هندی معروف ترین برنج وارداتی ایران است که به دلیل قیمت پایین مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این برنج ها پس از پختن قد می کشند و زیبایی چشم نوازی دارند، البته باید بدانیم دلیل این قد کشیدن این است که این برنج ها مانند برنج های ایران در شالیزار کاشته نمی شوند بلکه در یک ‌کارخانه تولید می شوند. 

مواد اولیه تولید این برنج ، برنج شکسته و نیم دانه ای است که به عنوان ضایعات کارخانه های شالی‌کوبی شناخته می شوند. نشاسته و افزودنی های مجاز به این برنج ها اضافه شده، ب حالت خمیر درآمده و تبدیل به برنج هندی می شوند. ابن برنج مرغوب است ولی بعضی کارخانه ها از چسب چوب، پلاستیک در آن استفاده کرده و برنج تولیدی مضر و نا مرغوب خواهد بود.

چند راه برای تشخیص برنج ‌هندی مرغوب از نامرغوب وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم:

۱. آن ها را توی آب بریزیم. برنج حاوی پلاستیک سبک تر است و روی آب می ماند، اما برنج مرغوب ته آب می نشیند.

۲. دانه های برنج را با هاون له کنیم. برنج مرغوب به خوبی پودر می شود و برنج نا مرغوب تقلبی تکه تکه زرد رنگ باقی می ماند.

۳. آن ها را بسوزانیم. برنج های نامرغوب به دلیل اینکه حاوی پلاستیک هستند، شعله ور می شوند.

تولیدی برنج هندی مرغوب

تولیدی برنج هندی مرغوب برای خرید با کیفیت ترین برنج هندی کیسه ای علاوه بر راه کار هایی که ارائه شد، می توانید به فروشندگان اعتماد کنید. فروشندگانی که بخاطر سلامت مردم از سود سرشار برنج های نا مرغوب می گذرند تا هموطنان خود آسیبی نبینند.

بسته بندی معمول کیسه های برنج هندی 10 کیلویی هستند که شما می توانید با مسئولین فروش گفتگو کرده و از آن ها مشاوره بگیرید. سپس با اطمینان از کیفیت محصول، برنج مورد نظر خود در این سایت سفارش دهید. آن را با بهترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید که علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و برنج مرغوبی را سر سفره خانواده خود خواهید گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما