قیمت برنج باسماتی خاطره در بازار عمده چقدر است

برنج باسماتی خاطره دانه بلند در سطح بازار از لحاظ قیمتی جایگاه ویژه ای دارد که طرفداران این محصول هر روزه در حال افزایش است.

برنج باسماتی چیست

برنج باسماتی هندی

نوعی برنج دانه بلند است که سرمنشا آن در امتداد دامنه های  کوه های هیمالیا است و به طور سنتی و مدرن در غذاهای هندی و دیگرغذاهای جنوب آسیا سرو می شود.

طعم فندقی اعجاب انگیز  و  عطر و بوی  منحصر به فرد و کمی از گل بودن آن شبیه به برنج یاس است که معمولاً در آشپزی کشورهای آسیایی همچون تایلند و سایر غذاهای جنوب شرقی آسیا استفاده می شود.

وقتی برنج باسماتی پخته می شود، دانه نرم تری نسبت به برنج یاسمن تایلندی دارد، در حالی که برنج یاسمن تایلندی مزه ای مانند مغز گردو دارد.

برنج باسماتی خاطره که بیشتر مواقع  در کنار آشپزی های مختلف، گوشت‌های آب‌پز همان خورشت ها یا بریان‌شده کبابی یا به‌عنوان خوراک  اصلی بریانی سرو می‌شود، گاهی اوقات ساده پخته می‌شود، اما اغلب با زردچوبه یا زعفران با دیگر انواع مواد خوراکی مانند کشمش، زرشک طعم‌دار می‌شود، که هر دو جلوه و نمای زیبای مشخصی به آن می‌دهند.

این نوع برنج باسماتی از انواع برنج های دانه بلند از کشور هندوستان در بهترین مزارع برنج کاری کاشته می شود و به علت خوش پختو خوش طعم بودن آن در بازار های ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است که سبب شده این حجم از تقاضا از محصول برنج دانه بلندباسماتی هر ساله وارد کنندگان این برنج را وادار به خرید بالای خود اختصاص بدهد.

همچنین از ویژگی های ظاهری این نوع برنج باسماتی به قد بلند آن و رنگ دانه شیشه ای رنگ و سفید رنگ می باشد که در بسته بندی های ۱۰ کیلوگرم کیسه های ساندیسی و نخی مرغوب روانه بازار مصرف برنج ایران می گردد.

خرید برنج هندی باسماتی

خرید برنج هندی باسماتی

برنج باسماتی خاطره که در تناژهای زیاد وارد گمرکات ایران می گردد پس از قیمت گذاری مناسب نسبت به بازار به صورت کانتیر های۲۴ تن پس از گذراندن مراحل مختلف و قانونی فروش برنج به دست تاجران برنج و سپس توزیع در شهر های مختلف ایران و پخش عمده و مویرگی در مغازه های سطح شهر و در نهایت به دست مصرف کنندگان نهایی برنج می رسد.

برای خرید هر محصولی باید روالی را طی کرد که برنج های وارداتی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و شما متقاضیان خرید این محصول قبل از خرید باید حتما با مشاوران و متخصصین حوزه برنج تحقیقات لازم را به عمل آورید و سپس اقدام به خرید برنج باسماتی اعلا خاطره نمایید زیرا که اصالت کالا و محل خرید کالا به گونه ای باشد که خیال خریداران برنج را راحت کند که جنس اصلی و مطمئن به دستشان می رسد.

جهت خرید عمده برنج باسماتی خاطره میتوانید از طریق فروشگاه انلاین سانی رایس به صورتی اینترنتی برنج باسماتی با کیفیت خود راسفارش دهید.

باسماتی خاطره از برنج های با کیفیت موجود در بازار میباشد که دارای عطرو طعم‌ بسیار عالی میباشد و شما عزیزان میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی از مجموعه ما خرید کنید.

قیمت برنج باسماتی خاطره

قیمت برنج باسماتی خاطره

پس از بررسی های لازم در بازار عمده برنج و قیمت های مصوب برنج باسماتی نیز بسته به شرایط بازار نوبت به قیمت گذاری برنج هامی رسد که برنج باسماتی به دلیل کیفیت خوبی که دارد جزو برنج های اعلا محسوب می گردد، که طبیعتا با دانستن این موضوع می توان پیش بینی درستی از قیمت آن در سطح بازار داشت ولی خبر خوب این است چون حجم خرید این برنج در تناژهای بالا اتفاق می افتد پس به نسبت تناژ خریداری شده قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر نوع های برنج مشابه این برنج می باشد، به صورتی که نسبت به کیفیت این محصول شما خریداران عمده این محصول قیمتی مناسب برای خرید این نوع برنج باسماتی پرداخت می کنید.

فروشگاه اینترنتی سانی رایس از پخش کنندگان عمده  برنج باسماتی خاطره میباشد که شما عزیزان میتوانید به صورت مستقیم از سوی تولید کننده برنج عمده باسماتی با کیفیت بالای خود را سفارش دهید.

مانند همه برنج‌ها، برنج باسماتی در رنگ‌های قهوه‌ای و سفید موجود است و نوع سفید آن با حذف سبوس(که پوسته بیرونی یا پوشش هردانه است) از نوع قهوه‌ای و همچنین جوانه‌ای که دانه‌ای است تولید می‌شود، باعث رشد گیاه برنج می شود و قسمت سفید نشاسته ای باقی می ماند.

فروش برنج باسماتی

خرید عمده برنج هندی خاطره

از نظر ساختاری، برنج باسماتی طولانی‌ترین دانه را در بین برنج‌ها دارد و به دلیل طولانی‌شدن و قد کشیدن در هنگام پخت، که به اصطلاح ری شناخته می‌شود.

همچنین دانه برنج بسیار باریک، با انتهای نوک تیز به جای گرد یا برش داده است، که این امر باعث شده است که فروش برنج سوپر باسماتی خاطره بالا برود و متقاضیان به این کالا همیشه در صدر باشند جهت خرید برنج باسماتی مرغوب خاطره هم با کیفیتی بالا میتوانید از طریق فروشگاه انلاین سانی رایس اقدام به ثبت سفارش بنماید.

شرکت سانی رایس از پخش کنندگان معتبر در فروش برنج باسماتی خاطره می باشد که شما عزیزان میتوانید خریدی با کیفیت و به صرفه را در این فروشگاه اینترنتی تجربه کنید و در صورت هرگونه سوال و اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول میتوانید با واحد پشتیبان و کارشناسان فروش در تماس باشید.‌

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما