قیمت برنج عنبربو جنوب مخصوص پخش عمده

برنج عنبربو جنوب معمولا در استان های خوزستان ، سیروان ، شادگان و … کشت می شود که به دلیل طعم و عطر فوق العاده خود هر ساله مشتریان زیادی به خرید عمده و تناژ بالا از این محصول می پردازند.

برنج عنبر بو جنوب دارای خواص بی نظیری است که موجب حفظ سلامت بدن می شود و برای افراد دیابتی و نیز کاهش فشار خون بسیار موثر می باشد.

قیمت برنج عنبربو جنوب بسیار مناسب بوده و صادرات آن معمولا به کشور عراق انجام می شود.

قیمت برنج عنبربو جنوب

محل فروش برنج عنبربو

برنج عنبربو جنوبب حدودا ۱۰ سال در زمین های خوزستان و شالیزار های این استان کشت می شود و هنوز هم طرفداران و مشتریان زیادی را به خود جلب می نماید.

معمولا این برنج را می توان به سه روش کته ای ، آبکش کردن و نیز دم کردن آن تهیه نمود.

در صورت تهیه برنج عنبربو جنوب به صورت دم کرده تمامی خواص و ارزش غذایی این برنج حفظ می شود.

برای تهیه بهترین غذا از برنج عنبربو بهتر است که همیشه قبل از طبخ غذا آن را در آب خیس نموده تا بتوان با کیفیت ترین غذا را تهیه کرد.

انواع برنج عنبربو جنوب در خرید عمده

قیمت برنج عنبربو جنوب

برنج عنبر  بوی جنوب در انواع زیادی وجود دارد که یکی از انواع آن برنج عنبر بوی سیروان است که معمولا در شهرستان سیروان ایلام کاشته می شود و دارای طعم و عطر مطبوعی می باشد.

یکی دیگر از برنج های عنبر بوی جنوب برنج عنبر بوی امامی است که معمولا با نام گلالک شناخته می شود که دارای کیفیت مرغوب در خرید عمده می باشد.

از مرغوب ترین و پر کیفیت ترین برنج های عنبر بوی جنوب نوع کاشته شده آن در استان شادگان می باشد که طرفداران زیادی در خرید عمده این محصول از کشاورزان ، تولید کنندگان و شرکت های فروش این محصول می پردازند و صادر کنندگان نیز به خرید چنین محصولی جهت صادرات فعالیت می کنند.

فواید برنج عنبربو جنوب در خرید و فروش

قیمت حلیم عدس

برنج عنبربو جنوب دارای فواید بی نظیری در خود می باشد که مصرف آن موجب حفظ سلامت بدن و تقویت عملکرد قلب و مغز می شود.

برنج عنبر بوی جنوب دارای دانه های کوتاه و توپر است که عطر و بوی آن در مقایسه با سایر برنج ها مثال زدنی می باشد.

از ویژگی های برنج عنبر بوی جنوب مناسب بودن آن برای مصرف افراد دیابتی و نیز افراد دارای فشار خون می باشد چون که قند موجود در این برنج بسیار کم بوده و برنج عنبر بوی جنوب در کاهش تری گلیسیرید های خون و نیز کاهش فشار خون بسیار موثر می باشد.

برنج عنبر بوی جنوب در درمان بیماری های روحی و جسمی به دلیل بهره مندی از طبع گرم مناسب می باشد و موجب کاهش تحریک روده و نیز معده می شود.

قیمت و صادرات برنج عنبر بوی جنوب

خرید برنج عنبر بو دیجی کالا

قیمت خرید و فروش برنج عنبربو جنوب در برابر قیمت برنج های موجود در بازار دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان می باشد.

در خرید عمده و فله ای برنج عنبر بوی جنوب می توان آن را در مکان های خشک و به دور از نور خورشید نگه داری کرد و مدت زمان نگه داری این محصول تقریبا ۷ ماه می باشد.

صادرات برنج عنبر بو معمولا به کشور عراق  سایر کشور ها  انجام می شود و قیمت های فروش این برنج در مراکز فروش آن عبارتند از :

  1. برنج عنبربوی خوزستان درجه ۱ ۰۰۰/۴۲۰ هزار تومان
  2. برنج عنربو خوزستان ۰۰۰/۲۱۲
  3. برنج عنبر بوی درجه ۱جنوب ۰۰۰/۱۷۲

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما