قیمت برنج عنبربو حاج احمد از کارخانه اهواز

قیمت عمده برنج عنبربو حاج احمدشوشتر را به صورت مستقیم از کارخانه در شرکت برنج سانی رایس برای هر نقطه از ایران دریافت کنید.

قیمت برنج عنبربو حاج احمد

معرفی برنج عنبربو حاج احمد شوشتر

برنج عنبربو یکی از انواع مختلف برنج موجود در بازار جهان است که سالیانه در زمین های جنوبی کشورمان در خطه استان سربلند خوزستان به صورت زیاد کاشته می شود که محصول ما برنج عنبربو حاج احمد در زمین های شوشتر که از آب شیرین، سالم، با کیفیت و داشتن کشاورزانی دلسوز و مراقب بر نحوه کاشت تا برداشت برنج، گرد آوری و به کارخانه برنجکوبی اهواز یعنی کارخانه برنجکوبی حاج احمد ارسال و طی فرآیندهای مربوطه در بسته بندی های کیسه 10 کیلوگرم قرار می گیرد و آماده ارسال به تمام نقاط کشور از طریق کارشناس فروش شرکت برنج سانی رایس می گردد.

برنج عنبربو حاج احمد شوشتر از برنج های با کیفیت در بازار برنج عنبربو محسوب می گردد که این امر را ما با داشتن مشتریان ثابت این محصول در چند سال متوالی و خرید همیشگی توسط مشتریان به اثبات رسانده ایم.

از ویژگی های این برنج آن است که ابتدا سعی می نماییم از بهترین مزارع برنجکاری در استان خوزستان و خطه شوشتر شالی برنج مرغوب و درجه یک را تهیه نماییم و سپس با بهترین و مجهزترین دستگاه های روز برنج کوبی آن را سفید، سورت و بوجاری نماییم.

پس از گذر این مراحل برنج حاصل یک برنج دانه سالم، بدون شکستگی، سفید، مجلسی، خوش عطرو رایحه، طعم بی نظیر و با کیفیت می شود.

از برنج حاج احمد شوشتر فقط برنج عنبربو تولید نمی شود، بلکه دیگر انواع برنج که در استان خوزستان کاشته می شود نیز تولید کارخانه می باشد.

که در ادامه می توان به تولید برنج عنبربو در دو کیسه سفید و زرد حاج احمد، برنج چمپا حاج احمد در کیسه های قهوه ای رنگ، برنج کامفیروز حاج احمد اشاره نمود.

قیمت برنج حاج احمد

قیمت برنج عنبربو حاج احمد شوشتر

قیمت این نوع برنج با توجه به شرایط بازار، کیفیت محصول، عطر و رایحه و سایر عوامل دخیل در قیمت گذاری برنج تعیین می گردد و این محصول از لحاظ قیمتی با توجه به کیفیت بالایی که دارد همیشه حرف اول را در قیمت برنج عنبربو شوشتر می زند و برای دریافت قیمت روزانه برنج عنبربو حاج احمد می توانید با زدن بر روی گزینه خرید محصول که در پایین این سایت معتبر قرار گرفته با یکی از کارشناسان فروش برنج شرکت سانی رایس ارتباط بگیرید و در باره اطلاعات دقیق از قیمت روز، موجودی، کیفیت، خرید عمده و نحوه ارسال این محصول به مقصد شما کسب کنید تا یک خرید مطمئن و همیشگی را با ما داشته باشید.

برنج حاج احمد عمده

فروش برنج عنبربو حاج احمد

برای خرید عمده برنج عنبربو حاج احمد باید با ارتباط از طریق کارشناسان فروش شرکت برنج سانی رایس اقدام نمایید.

فروش برنج عنبربو حاج احمد از کارخانه اهواز برای مشتریان ما بصورت مستقیم با توجه به تعداد و تناژ مورد درخواست مشتریان ما ارسال می گردد.

برای خرید مستقیم برنج عنبربو از کارخانه برنج حاج احمد با  ما در ارتباط باشید و قیمت روز را از ما در تماس با مشاورین شرکت برنج درخواست نمایید.

صادرات برنج عنبربو

برای صادرات برنج عنبربو و برنج ایرانی به سایر کشورها باید با کارشناسان فروش ما حتما ارتباط بگیرید و مراحل لازم برای صادرات را بصورت تلفنی به شما توضیح بدهند تا از صادرات برنج عنبربو بصورت گام ب گام با شما همراه باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما