قیمت روز برنج تاکسی هندی سیلا۱۱۲۱ بصورت عمده

برای خرید و قیمت روز برنج تاکسی هندی کیسه ۱۰ کیلوگرم بصورت عمده با ما در ادامه مطلب این وب سایت همراه باشید.

برنج تاکسی هندی

 

مشخصات برنج تاکسی هندی

این محصول که‌ اخیرا وارد بازار مصرف برنج شده ‌وبه سرعت توانسته جایگاه خوبی را در بازار پیدا کند شامل مشخصات زیر می‌باشد:

برنج تاکسی هندی مدل 1121 در بسته بندی 10 کیلوگرم با لوگوی تاکسی زرد و رنگ قرمز با دانه های سیله رنگ می باشد.

دانه های برنج تاکسی در مزارع بسیار مرغوب کشور هندوستان کشت می شود و طی فرایند طولانی در بسته بندی کیسه های 10 کیلویی وارد و روانه بازار برنج ایران شده که چون هم قیمت و هم کیفیت مناسبی را داراست.

قیمت برنج هندی تاکسی

 

کیفیت برنج تاکسی هندی

برنج تاکسی هندی جزو برنج های خوش پخت و مناسب برای استفاده ادارات، آشپزخانه ها، کارخانجات، ارگان های دولتی و مصارف خانگی می باشد.

کیفیت برنج تاکسی 1121 هندی بصورت مرغوب در پخت و دانه بلند می باشد که درصد دانه بلندی آن بالای هفتاد درصد می باشد.
برای تهیه این برنج محبوب باید از طریق وب سایت معتبر سانی رایس اقدام نموده و بصورت عمده ای خرید خود را به صورت دسته اول مستقیم از این وب سایت معروف از طیق کارشناسان فروش ثبت کنید.
برنج دارای خواص زیادی می باشد که با مصرف آن می توان به مواد مغذی زیادی برای بدن دست پیدا کرد و چون برنج های هندی جزو پرمصرف ترین برنج ها می باشند می توانند نیاز روزانه بدن را تامین کند.

پخت برنج تاکسی هندی بسیار خوب است و کیفیت مناسبی را در پخت نشان داده است.

کیفیت برنج تاکسی هندی

قیمت برنج تاکسی هندی

قیمت برنج تاکسی هندی کیسه 10 کیلوگرم دستخوش تغییرات دلار می باشد و با توجه به شرایط روز پایدار و ثابت نیست و متغیر می باشد که برای فهمیدن قیمت روزانه برنج تاکسی هندی 1121 سیلا باید با یکی از کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید و با توجه به تناژ مورد نظر قیمت برای شما ارسال شود.
این برنج چون از مبدا کشور هندوستان وارد کشور عزیزمان ایران میگردد و با ارز تخصیصی در تناژهای بالا عرضه میگردد که باعث شده قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به سایر برندهای مشابه آن در بازار داشته باشد، پس برای داشتن قیمت این محصول حتما در قسمت ارتباط با ما به صورت قیمت آنلاین و روز در سایت سانی رایس با ما در تماس باشید و تجربه ی خریدی مطمئن را با ما داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما