قیمت روز برنج هندی پنج کیلویی

برنج هندی در کشور ما به فراوانی خرید و فروش می شود و این محصول به دلیل مزایایی مانند کیفیت مناسب و قیمت ارزان طرفداران زیادی دارد و در مهمانی ها و مجالس و غیره که خرید برنج ایرانی هزینه زیادی دارد از این نوع برنج استفاده می شود. قیمت روز برنج هندی پنج کیلویی را می توانید هم اکنون به راحتی استعلام نمایید. 

قیمت روز برنج هندی پنج کیلویی

دلایل کاهش 10 درصدی نرخ برنج هندی

دلایل کاهش 10 درصدی نرخ برنج هندی دلایل کاهش ۱۰ درصدی نرخ برنج هندی مربوط به عواملی از جمله کاهش قیمت جهانی این محصول است که باعث شده این محصول در داخل کشور نیز کاهش یابد.

همچنین کاهش نرخ ارز نیز در کاهش قیمت این محصول تاثیر دارد که با حذف واسطه گران می توان با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمود. 

برنج هندی قهوه ای یک محصول ویژه می باشد زیرا در مقایسه با سایر انواع برنج دارای خواص و فواید بیشتری است.

کربوهیدرات موجود در برنج قهوه ای نسبت به سایر انواع برنج بیشتر است و همچنین این محصول دارای چربی، املاح و ویتامین های بیشتری نسبت به انواع دیگر برنج دارد.

آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر، منیزیم، منگنز از جمله املاح موجود در برنج قهوه ای می باشند که مصرف این محصول باعث رفع نیاز بدن به این املاح می شود.

همچنین فیبر، پروتئین، ویتامین های گروه B از جمله مواد موجود در این محصول هستند که برای بدن بسیار مفید و ضروری هستند.

خرید و فروش این محصول با توجه به استقبال مناسب برای این محصول سود دهی بالایی دارد و خرید بدون واسطه این محصول بسیار به صرفه می باشد.

سفارش برنج هندی پنج کیلویی

سفارش برنج هندی پنج کیلویی سفارش برنج هندی پنج کیلویی برای تمامی خریداران عمده در شهر های مختلف کشور با قیمت ویژه و استثنایی انجام پذیر است.

این محصول دارای بهترین کیفیت می باشد که به دلیل عرضه مستقیم با قیمت بسیار مناسب انجام پذیر می باشد.

برنج هندی ممتاز دارای ویژگی های خاص از جمله طعم و عطر عالی و ظاهر بسیار دلپسند می باشد.

این محصول پس از پخت ری بسیار خوبی دارد و چندین برابر قد می کشد که علاوه بر کیفیت مطلوب به دلیل قیمت مناسب فروش بالایی دارد.

شما می توانید برای خرید محصولات درجه یک و ممتاز پس از بررسی های لازم آنها را ثبت سفارش نمایید تا در کمترین زمان برای شما به آدرس داده شده ارسال گردد.

ضمن اینکه شما می توانید برای تکمیل اطلاعات لازم در مورد محصولات ارائه شده با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

هزینه حمل و نقل این محصول بسیار مناسب است و خریداران عمده با سفارش آن از خریدی مناسب و به صرفه بهره مند می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما