محل فروش برنج هندی سبوس دانه

برنج وعده ی غذایی اصلی ما ایرانی هاست. مردم کشورمان روی عطر و طعم و سفیدی و کشیده بودن برنج حساسیت زیادی به خرج می دهند. برنج هندی سبوس دانه برنجی است که تمام این توقعات را از یک غذای ایرانی تمام عیار برطرف می کند.

جدیدترین قیمت برنج آوازه در بسته 10 کیلویی

برنج هندی سبوس دانه چیست و چه مزایایی دارد؟

فواید مصرف برنج آوازه

تقریبا ما ایرانی ها هر روز برنج مصرف می کنیم پس این برنج باید دارای ارزش غذایی بالا باشد تا تمام نیاز های بدن زا به ویتامین ها و سایر مواد غذایی تامین کند. مواد غذایی موجود در برنج اصیل بسیار زیاد است و برای پوست و مو و رشد بدن و سایر قسمت های بدن بسیار مهم و مفید است. کودکان برای رشد احتیاج زیادی به این منابع معدنی و ویتامین ها دارند. همان طور که می دانید سبوس بخش مهمی از دانه های برنج است که در برنج های معمولی از برنج گرفته می شود و قسمت بسیار زیادی از ارزش غذایی برنج و ویتامین های آن از دست می رود. اما در برنج هندی سبوس دانه این سبوس همراه برنج است و از آن جدا نمی شود. دانه های برنج خوب برنجی است که عطر و طعم خوبی بعد از پخت دارد و دانه های آن از هم جدا و قد کشیده هستند. این برنج ها معمولا نسبت به بقیه انواع برنج به دلیل کیفیت بالا تر قیمت بالاتری هم دارند. بعد از پخت برنج هندی سبوس دانه خوش طعم است و برای میهمانی ها یک گزینه فوق العاده به شمار می رود.

دلایل کاهش ۱۰ درصدی نرخ برنج هندی سبوس دانه

قیمت خرید فروش برنج هندی عمده

خریداری که برنج را از واسطه ها خریداری می کند هزینه ی زیادی را به واسطه ها و نه برای کیفیت می پردازد. ما با حذف این واسطه های اضافی این برنج مرغوب و با کیفیت را با ده درصد تخفیف به دست شما می رسانیم. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه ای کردید فقط برای کیفیت پرداخت شده و هیچ پولی به جیب واسطه ها وارد نشده است و محصول با کیفیت را از تولید کننده خریداری کردید. برنج هندی استخوانی یکی از بهترین انواع برنج است که به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. قیمت جدید برنج با قیمت قبلی و قیمت هایی که جاهای دیگر می بینید تفاوت به خصوصی دارد و شما با خرید از این تولید کننده سود زیادی می کنید.

قیمت جدید برنج هندی سبوس دانه

اطلاع از قیمت برنج هندی در کشور

قیمت جدید برنج هندی سبوس دانه توسط شرکت برنج سانی رایس به مشتریان این نوع برنج ارائه می شود . برنج هندی سبوس دانه همانطور که از نامش پیداست دارای سبوس می باشد که این مزیت باعث شده خریدانی که دنبال برنج سبوس دار باشند از این نوع برنج استفاده کنند .

همیشه قیمت بالا نشان دهنده مرغوبیت کالا نیست ما این محصول فوق العاده را با قیمت جدید و بسیار پایین به دست شما می رسانیم تا از خرید خود راضی باشید .

فروش عمده برنج هندی در اصفهان و تهران

فروش عمده برنج هندی در اصفهان و تهران

فروش عمده برنج هندی در اصفهان و تهران برای خریدارانی که قصد خرید عمده برنج هندی یا برنج پاکستانی را دارند توسط شرکت برنج سانی رایس فراهم شده است .

شما می توانید برای گرفتن مشاوره و خرید عمده برنج هندی با کرشناسان خبره فروش مجموعه سانی رایس از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید :

  1. تماس تلفنی
  2. تماس و پیام واتس آپ
  3. پیامک
  4. تماس و پیام تلگرام
  5. ایمیل
  6. فرم سایت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما