مرکز خرید اینترنتی برنج آوازه عمده

امروزه خریداران به جای اینکه حضوری به مراکز خرید بروند و برنج آوزاه را خرید کنند می توانند در خانه خرید اینترنتی برنج آوازه را انجام دهند و درب منزل به راحتی تحویل بگیرند. خرید اینترنتی برای رفاه حال مشتریان ایجاد شده است تا راحت بتوانند خیرد خود را انجام دهند.

مرکز خرید اینترنتی برنج آوازه عمده

کیفیت برنج ایرانی آوازه

کیفیت برنج ایرانی آوازه

برنج ایرانی یکی از با کیفیت ترین، مرغوب ترین و از بهترین برنج‌های دنیا به شمار می رود. عطر و طعم بی‌نظیر برنج همیشه خانواد ها را به سوی خود جذب می کند. برنج آوازه از پرمصرف‌ترین و رایج‌ترین مواد غذایی در سبد غذایی اکثر خانواده های ایرانی است و از گروه غلات است. از نظر تغذیه‌ای برنج دارای کربوهیدرات‌ است که موجب ایجاد انرژی برای سوخت و ساز بدن می شود، سدیم ندارد و میزان چربی آن بسیار کم است و فاقد کلسترول است.

پروتئینی که در برنج است حساسیت ایجاد نمی‌کند و قابلیت هضم آسانی دارد. برنج ایرانی آوازه در هر ۱۰۰ گرم حاوی ۸۷٫۳۸% کربوهیدرات،  ۴٫۱۹% پروتئین، ۷٫۷۴% آهن، ۰٫۰۰۸% کلسیم و ۳۶۲٫۷۴ کیلوکالری انرژی است. به خاطر همین برنج آوازه یکی از بهتیرن برنج هایی است که مشتریان بیشتر به سمت خرید این برنج می آیند.

فواید مصرف برنج آوازه

فواید مصرف برنج آوازه

مصرف کردن برنج برای سلامتی انسان بسیار مفید است. زیرا دارای چربی‌های مضر، کلسترول و سدیم نیست. این ماده بخشی از رژیم غذایی مناسب محسوب می‌شود. هر غذایی که بتواند مواد مغذی را بدون داشتن اثرات منفی برای بدن فراهم کند اثرات زیادی برای سلامتی انسان خواهد داشت. برنج آوازه دارای فواید زیادی است که بخشی از فواید را در ذیل بیان می کینم:

تامین انرژی سریع و فوری

فعالیت دستگاه گوارش

تثبیت سطح قند خون

مقاومت دربرابر مشکلاتی مثل فشارخون بالا

درمان اسهال خونی و بیماری‌های قلبی

آنتی اکسیدان موجود در برنج می‌تواند ایجاد چین و چروک را به تعویق بیاندازد و ظهور پیری را کندتر کند. برنج از نظر طب سنتی دارای طبع سرد و خشک است. به دلیل میزان بالای مواد مغذی که در برنج وجود دارد یکی از غذاهای اصلی برای رشد بدن محسوب می‌شود.

خرید اینترنتی برنج آوازه

خرید اینترنتی برنج آوازه

شرکت آوازه دارای سابقه نزدیک به نیم قرن دارد که تولید محصولات آوازه را شروع کرده است و به خاطر ، استفاده از نیروی کارآمد و جوان، متخصص و مجرب در زمینه تولید و بسته بندی محصولات و کیفیت و مرغوبیت محصولات معروف شده است و توانسته است ‌حضور مستمر و قدرتمندی در عرصه تجارت به ارمغان بیاورد.

شرکت اوازه علاوه بر نمایندگی های مختلف در نقاط گوناگون مراکز فروش اینترنتی دایر کرده اند که خریداران به راحتی می توانند به صورت مستقیم در فروشگاه های مجازی وارد شوند و خرید اینترنتی برنج آوازه را انجام دهند. این کار موجب صرف زمان کم و پرداخت هزنیه کم می باشد. زیرا نیاز به پرداخت هزینه های اضافی شامل واسطه گر نیست

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما