مرکز خرید برنج هندی خاطره

برنج هندی خاطره محصولی خوش طعم است و برای پذیرایی از میهمانان گزینه مناسبی خواهد بود. برنج ارزش غذایی بالایی دارد و به دلیل وجود نوعی چربی به نام اسید لینولئیک، که بدن توانایی ساخت آن را ندارد، مصرف آن ضروری می باشد. 

مرکز خرید برنج محصولاتی درجه یک ارائه می کند. با خریداری دانه های برنج هندی خاطره، به صورت عمده، در هزینه تهیه محصول صرفه جویی کنید. 

مرکز خرید برنج هندی خاطره

پروتئین و کربوهیدرات برنج هندی

پروتئین و کربوهیدرات برنج هندی انواع برنج ها، از جمله برنج های هندی دارای مقدار فراوانی کربوهیدرات هستند. کربوهیدرات ها همان مواد قندی، فیبر و نشاسته می باشند که بخش زیادی از کالری بدن را تامین می کنند. پروتئین ها از دیگر ترکیبات اصلی برنج هندی به شمار می روند.

مصرف روزانه کربوهیدرات ها امری ضروری است و بدن بیشتر انرژی مورد نیاز خود را از کربوهیدرات تامین می کند. کربوهیدرات ها دارای دو نوع اصلی ساده و پیچیده هستند. کربوهیدرات برنج هندی از نوع پیچیده می باشند، به همین دلیل در مقایسه با سایر مواد غذایی ساده از مواد معدنی، فیبر و ویتامین های بیشتری برخوردار می باشند. هر 100 گرم برنج حاوی 5.5 گرم کربوهیدرات است و به همین دلیل یک ماده انرژی زا است. مصرف برنج، به دلیل فیبر بالایی که دارد، برای سلامتی مفید است. طبق بررسی ها مصرف مداوم فیبر، می تواند احتمال ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد، زیرا دستگاه گوارشی تقویت می شود. 

همچنین پروتئین موجود در برنج، برای افزایش سوخت ساز بدن، مفید است. پروتئین از اسیدهای آمینه تشکیل شده است و بدن برای ساخت سلول نیاز به این ماده دارد. از طرفی تمامی آنزیم ها و هورمون هایی که ترشح می شوند از اسیدهای آمینه به وجود می آیند.

پروتئین ها یک منبع انرژی برای بدن به شمار می آیند و بسیاری از فرایند های ایجاد شده در بدن را کنترل می کنند. بدن توانایی ساخت اسیدهای آمینه ضروری را ندارد، از این رو مصرف برنج که حاوی مقدار زیادی اسید آمینه است، ضروری می باشد و نیاز بدن به 8 نوع اسید آمینه ضروری را بر طرف می کند. 

قیمت فروش برنج هندی خاطره

قیمت فروش برنج هندی خاطره قیمت فروش برنج به عوامل مختلفی از جمله نوع محصول، اندازه دانه ها، کیفیت، نوع کشت و … بستگی دارد. برنج خاطره از جمله برنج های دانه بلند است که در بسته بندی های متنوع، به فروش می رسد. فروش برنج هندی با تخفیف همراه است.

برنج هندی خاطره در قیمت های مناسب عرضه می شود. در صورتی که محصول را در حجم بالا خریداری نمایید، قیمت فروش آن کاهش خواهد یافت.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما