مرکز خرید برنج هندی عالی

برنج هندی عالی، برنجی است که دارای ارزش غذایی بالا، همراه با عطر و طعم خوب باشد.
انواع برنج هندی با کیفیت های مختلف در فروشگاه های مواد غذایی عرضه می شوند. برای خرید برنج هندی با کیفیت بالا، می توانید سری به فروشگاه های اینترنتی هم بزنید؛ در این سایت ها، انواع برنج های وارداتی، با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می شوند که می توانید پس از مقایسه و آگاهی کامل، نسبت به خرید اقدام کنید. 

مرکز خرید برنج هندی عالی

پرسش های متداول در مورد برنج هندی عالی

پرسش های متداول در مورد برنج هندی عالی برنج، غذای معمول ما ایرانی هاست که برای هر مناسبتی قابل استفاده است. ارزش غذایی این ماده غذایی بالا بوده و انرژی زیادی هم تولید می کند. در مناطق مختلف کشورمان، انواع مختلفی از برنج کشت می شود. این محصول به آب فراوان نیاز دارد.
میزان برنج داخلی، جوابگوی نیاز کشور نبوده و واردات برنج، یاری گر دولت در تامین این ماده غذایی بوده است. 
هند از عمده صادر کنندگان برنج به کشور های دنیاست و بخش زیادی از نیاز کشورمان هم، با برنج های هندی تامین می شود. این برنج ها عمدتا از مرزهای شرقی و جنوبی وارد کشور می شوند. 
برنج های هندی در مقایسه با نمونه های ایرانی و پاکستانی، از قیمت پایین تری برخوردارند. این برنج ها پس از پخت قد کشیده و اصطلاحا ری بالایی دارند. همچنین برنج هندی پس از پخت دانه دانه است و خمیر نمی شود. 
برنج های هندی هم دارای انواع مختلفی هستند :

  • برنج هندی بسمتی : مرغوب ترین نوع برنج هندی است. این برنج دارای عطر و طعم عالی و ارزش غذایی بالایی است. قیمت این نوع از برنج هندی در صورت اصالت محصول، بسیار بالا و مانند برنج های مرغوب ایرانی گران است. 
  • برنج هندی دانه بلند 1121 : از نمونه های رایج و پر طرفدار در کشور است. از نظر کیفیت دارای درجه بندی های مختلف است. در مورد برنج های هندی 1121، شک و شبهه های زیادی بیان می شود. برخی افراد، نحوه تولید این محصول را غیر بهداشتی دانسته و مصرف آن را برای سلامت افراد مضر می دانند. هر چند با قیمت بالای نمونه های داخلی، چاره ای جز خرید و مصرف برنج های خارجی ارزان قیمت نیست. 
  • برنج هندی دانه کوتاه 
  • برنج هندی سفید

قیمت جدید برنج هندی عالی

قیمت جدید برنج هندی عالی ایران از عمده وارد کنندگان برنج از کشور هند است. برنج های وارداتی پس از ورود به کشور و تعیین نوع آن، قیمت گذاری شده و پس از بسته بندی به فروش می رسند. 

قیمت برنج هندی متاثر از نرخ ارز است. انواع برنج هندی در سال های گذشته با قیمت های پایینی به فروش می رسید؛ اما در سال گذشته با افزایش چشمگیر قیمت ارز، قیمت این محصول وارداتی نیز افزایش یافت. 
قیمت های جدید انواع برنج های هندی با کیفیت های عالی و معمولی، توسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده تعیین می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما