مرکز فروش برنج لاشه طارم هاشمی

برنج لاشه طارم هاشمی یکی از انواع برنج ایرانی می باشد که در شالیزار های گیلان و مازندران تولید می شود.این برنج بسیار خوش پخت و خوش طعم می باشد و دارای خواص بسیار فراوانی می باشد.برنج های لاشه بدلیل شکسته بودن دارای هضم راحت تری هستند، کیفیت برنج های لاشه و نیم دانه وابسته به برنج های سالمی است که از آن جدا می شود. در مرکز فروش برنج لاشه طارم هاشمی با کیفیت خوب به بازار عرضه می شود.

مرکز فروش برنج لاشه طارم هاشمی

مختصری درباره برنج لاشه طارم هاشمی

مختصری درباره برنج لاشه طارم هاشمی برنج لاشه به برنج های شکسته گفته می‌شود. این دانه ها در واقع همان دانه های برنجی هستند که در هنگام سفید شدن در کارخانه شالیکوبی بدلیل مقاوم نبودن شکسته می‌شوند.

این نوع برنج را بیشتر در دسر ها مانند شله زرد، حلیم، شیر برنج و … مورد استفاده قرار می گیرد و از آن ها می توان در طبخ خانگی، حتی برای پخت هم مورد استفاده قرار داد. نحوه پخت آن همانند برنج سالم می باشد و به دو روش کته و آبکشی می توان آن را طبخ کرد.

از مزایای برنج لاشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف این نوع برنج بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • برنج لاشه هضم راحت نسب به برنج های دیگر دارد.
  • این برنج دارای پخت راحت و عطر بسیار خوبی می باشد.
  • علاوه بر کیفیت خوب دارای قیمت مناسبی می باشد.

برنج هاشمی پس از برداشت به شرکت های بسته بندی انتقال داده می شود و توسط دستگاهای مخصوص سورت بندی و بوجاری می شوند، در این قسمت برنج های سالم از برنج های شکسته جدا می شود. این محصول معمولا در بسته بندی های گونی شکل و در وزن های 5 تا 10 کیلو گرم قرار می گیرد.

مرکز خرید برنج لاشه طارم هاشمی

مرکز خرید برنج لاشه طارم هاشمی برنج لاشه هاشمی درجه یک به صورت ارگانیک تولید شده و ارزش غذایی بالایی داردو مصرف آن به سلامتی بدن کمک زیادی می کند، مصرف این برنج باعث رفع یبوست، کاهش وزن و لاغری، داشتن پوستی زیبا و … می گردد.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب بوده و این موارد باعث شده تا روز به روز بر مشتریان آن افزوده شود، از مهم ترین فاکتورها در قیمت گذاری این محصول طرز کشت و برداشت، بسته بندی، عطر وبو، حمل ونقل و بارگیری بستگی دارد.

در مرکز خرید برنج لاشه طارم هاشمی این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود. برای خرید این محصول می توانید به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید همچنین قبل از خرید از قیمت روز آن مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما