مرکز پخش برنج طبیعت هندی

برنج طبیعت هندی از برندهای باکیفیت موجود در بازار داخلی به شمار می آید که محصولات آن طی فرآیندی کاملاً بهداشتی بسته بندی می شوند. مصرف کنترل شده و مناسب انواع برنج خواص و فواید بیشماری را به همراه دارد. با این حال عدم آگاهی و اطلاع از برندهای معتبر می تواند منجر به خرید برنج های بی کیفیت و دارای سرب شوند. به همین علت در این مرکز به عنوان بزرگترین شرکت پخش آنلاین انواع برنج می خواهیم به بررسی ارقام استاندارد بپردازیم.

مرکز پخش برنج طبیعت هندی

خواص و مضرات خوردن برنج هندی

خواص و مضرات خوردن برنج هندی طبق آمارها هر ایرانی به طور سالیانه حدود 35 کیلوگرم انواع برنج سفید مصرف می کند. با توجه به این آمار و میزان تولیدات داخلی، نیاز مبرم به واردات انواع برنج هندی و پاکستانی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
شرکت های متعددی از جمله شرکت طبیعت سبز پارس کهن در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع برنج هندی فعالیت دارند. به گونه ای که این روزها در بازار شاهد عرضه بیش از ده برند از این محصولات در نقاط مختلف کشور هستیم. در این میان شناخت برندهای معتبر و امکان تهیه برنج مصرفی خانوار از آنها است.
دلیل این امر وجود برخی آلاینده ها و مواد سمی مانند سرب و سم آرسینک در بافت برنج های خارجی به کشور است. بنابراین یکی از مضرات خوردن برنج هندی بی کیفیت ابتلا به برخی از بیماری های پوستی و ناراحتی های معده است.
با این حال مصرف برنج هندی طبیعیت استاندارد فواید و خواص متعددی نیز برای مصرف کنندگان بدون محدودیت سنی به همراه دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • تامین انرژی روزانه بدن با مصرف یک پیمانه برنج استاندارد
  • تقویت عضلات و رشد ماهیچه ها به ویژه در کودکان و نوجوانان
  • مناسب برای تامین آهن و فیبر مورد نیاز بدن
  • جلوگیری از افزایش کلسترول خون و مفید در تامین کلسیم

وارد کننده برنج طبیعت هندی

وارد کننده برنج طبیعت هندی شرکت طبعیت از جمله بزرگترین وارد کننده برنج هندی در کشور به شمار می آید که خود به صورت مستقیم نیز در زمینه بسته بندی آن اقدام می کند. با توجه به این موضوع همواره شاهد ثبات قیمت تولیدات این برند در سراسر کشور هستیم.
برنج هندی طبیعت در بسته های کیسه ای 10 و 5 کیلوگرمی به بازار عرضه می شوند که جهت مصارف خانگی و رستورانی مناسب هستند. قابل ذکر است که این شرکت انواع برنج ایرانی و پاکسانی هندی مرغوب و درجه یک را نیز به صورت بسته بندی راهی بازارهای مصرف داخلی و خارجی می کند.
نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با کلیه وارد کننده ها و خریداران عمده برنج هندی مرغوب جهت عرضه به بازار داخلی هستند. جهت استعلام قیمت ها و آگاهی از شرایط فروش و ارسال می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما