مرکز پخش برنج چمپا ایرانی

شرکت های زیادی هستند که مراکز معتبری برای عرضه برنج چمپا در سرتاسر کشور دارند. مرکز پخش برنج چمپا ایرانی با استفاده از بازاریابان ماهر و زبده و همچنین کارشناسانی که در این شرکت هستند توانسته اند این محصول را هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی به فروش برساند. مراکز پخش زیادی برنج ‌چمپا را در بازار ارائه می کنند و با فروش ویژه این نوع برنج قیمت آن را پایین آورده و همین ‌کار رضایت خریداران را در بر دارد.

مرکز پخش برنج چمپا ایرانی

طریقه پخت و مصرف برنج چمپا

طریقه پخت و مصرف برنج چمپا برنج چمپا به دلیل خواص ژنتیکی و مقاوم بودنش نسبت به شرایط نامساعد آب و هوایی در اکثر شرایط محیطی رشد کرده و به خصوص در شمال و جنوب کشور و به خصوص استان خوزستان مستعد کاشت این دانه سفید رنگ است. طریقه پخت و مصرف برنج چمپا به دو صورت است. یکی روش آبکش کردن یا به اصطلاح پلویی و دیگری روش درست کردن آن به صورت کته است.

در روش اول بعد از خیساندن برنج و اضافه کردن کمی نمک به آن برنج را درون قابلمه در حال جوش آن را می‌ریزند و در حدی که برنج سبک شود آن را آبکش کرده و دم می کنند. ولی در روش دوم با همان آبی که برنج را خیسانده بودند آن را روی حرارت قرار داده و پخت می کنند. از نظر متخصصین روش دوم بهترین روش است چون تمام مواد و ویتامینهای برنج حفظ می شود. تفاوت پخت برنج چمپا با دیگر نمونه های برنج در زمان پخت کوتاه آن است. 

صادر کننده برنج چمپا ایرانی

صادر کننده برنج چمپا ایرانی صادر کننده برنج چمپا ایرانی در نحوه صحیح ارسال و همچنین قیمت گذاری این نوع برنج می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. این نوع دانه به دلیل ارگانیک بودن و استفاده نکردن از سموم دفع آفات و مواد مضر شیمیایی مشکل دیگر برنج های تولید شده را ندارد. ولی خواص بسیار عالی و طعم مطبوع آن باعث شده کم کم در بازار جای خود را پیدا کند. این برنج در بازار به نام چمپا فروخته نمی شود و همین یکی از دلایل ناشناخته بودن آن در بین مردم است.

صادرات این نوع محصول در سال های گذشته افزایش زیادی داشته است. تولید کنندگان این محصول با به کار گیری بازار یابان ماهر و بسته بندی مناسب می توانند آن را به تمام دنیا معرفی کرده و نام تولیدات ایرانی را در بازار های جهانی درخشان تر کنند. برنج سفید ایرانی چمپا چند برابر محصولات خارجی قیمت دارند و می توان با سرمایه گذاری آنها را برای صادرات به سراسر دنیا آماده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما