نمایندگی فروش برنج هندی بخشایش

بهترین برنج هندی بخشایش را از کجا بخریم؟ برنج هندی از انواع برنج های پرمصرف در کشور است که معمولا در بسیاری از منازل به تکرار مصرف می‌شود. این محصول در بسته بندی و برند های مختلفی در حال عرضه به مشتریان است و قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

نمایندگی فروش برنج هندی بخشایش ارائه دهنده محصولاتی با کیفیت های متفاوت است. در ادامه به بررسی انواع برنج هندی و خواص آن می‌پردازیم. 

نمایندگی فروش برنج هندی بخشایش

 درصد پروتئین و ویتامین برنج هندی

 درصد پروتئین و ویتامین برنج هندی

همانطور که می‌دانید، برنج از معدود اقلام غذایی است که در تمامی آسیا به وفور استفاده می‌شود. این ماده غذایی دانه های سفید رنگ خشکی هستند که بعد از پخت با آب به صورت پف کرده و نرم درمی‌آیند و به عنوان پلو و چلو با انواع خورش سرو می‌شود. برنج هندی از اقلام خارجی این دسته از مواد غذایی است که همانطور که از نامش پیداست در کشور هندوستان کشت می‌شود. برنج های هندی کیفیتی مانند برنج ایرانی ندارند اما به خاطر میزان قد کشی زیادی که دارند می‌تواند با برنج ایرانی قاطی شده و پخته شود. 

کیفیت برنج های هندی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شود که در این قسمت به مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • برنج هندی باسماتی
  • برنج هندی سفید
  • برنج هندی قهوه ای
  • جاسمین
  • کالیجیرا

بسته بندی های برنج هندی معمولا از 5 الی 10 کیلوگرم متغیر است. این نوع برنج عطر و طعم برنج ایرانی را ندارد اما به دلیل قیمت های پایین تر مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. البته این موضوع تفاوتی در میزان املاح معدنی موجود در این ماده غذایی ایجاد نمی‌کند. درصد پروتئین و ویتامین برنج هندی همانند برنج ایرانی است اما تفاوت های آن در شکل، پخت، طعم، و بوی این محصولات است. 

ویتامین B-6 رایج ترین ویتامین موجود در دانه های برنج است که تقریبا 5% است و پروتئین موجود در این دانه ها نیز تقریبا 5% است. هر 100 گرم میزان 2.7 گرم پروتئین و ویتامین دارد. توجه داشته باشید که برنج های هندی را به صورت ضمانت دار تهیه کنید و از خرید محصولات فیک و تقلبی که تحت عنوان برنج هندی در مراکز غیر معتبر به شما می‌فروشند خودداری کنید. 

استعلام قیمت برنج هندی بخشایش

استعلام قیمت برنج هندی بخشایش

خرید برنج هندی در بسته بندی های مختلفی توسط این مرکز معتبر امکان پذیر است. انواع برنج های هندی با برند بخشایش و در کیسه های بهداشتی و وکیوم شده در حجم های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود. کیفیت برنج های این مرکز همگی تضمین شده هستند و محصولات را با ضمانت به مشتری می‌فروشند. قیمت برنج هندی نسبت به برنج های ایرانی کمتر است و این موضوع مورد توجه بسیاری از افراد است.

برای اطلاع از قیمت این محصولات و خرید آنها می‌توانید با واحد فروش در ارتباط باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما