نمایندگی فروش برنج پاکستانی دانه بلند

پاکستان یکی از بزرگترین تولید کنندگان برنج در دنیا بوده که برنج تولیدی این کشور نیز از کیفیت بالا و مرغوبی برخوردار است و کشورهای زیادی اقدام به واردات برنج از پاکستان می کنند. این مرکز نیز به عنوان نمایندگی فروش برنج پاکستانی دانه بلند آماده عرضه برترین برنج های تولید کشور پاکستان به هموطنان عزیز می باشد. برنج های این نمایندگی به صورت عرضه مستقیم هستند و به همین دلیل با کمترین قیمت بازار به فروش می رسند.

نمایندگی فروش برنج پاکستانی دانه بلند

مقدار مصرف مجاز برنج در روز

مقدار مصرف مجاز برنج در روز برنج در بسیاری از کشورهای آسیایی به عنوان خوراک اصلی مردم شناخته می شود و در اکثر وعده های غذایی مصرفی مردم این مناطق وجود دارد ولی باید توجه داشت که مصرف برنج نیز مانند هر ماده غذایی دیگر نباید از حد اعتدال خارج شود زیرا مصرف بیش از اندازه برنج ممکن است باعث چاقی و اضافه وزن و در ادامه سبب بیماری هایی نظیر دیابت گردد. اما میزان مصرف مجاز برنج چقدر است و در روز چقدر از این محصول را می توان مصرف کرد؟

اگر فعالیت زیادی ندارید و کم تحرک هستید با مصرف بیش از اندازه برنج کربوهیدرات ها در بدن شما تجمع کرده و وزن شما بالا می رود. این افزایش وزن خصوصا در ناحیه شکم بسیار محسوس است. بهتر است در وعده شام برنج مصرف نکنید و برای ناهار نیز یک بشقاب کوچک برنج در کنار سبزیجات میل کنید. در کنار رعایت حد و اعتدال مصرف برنج بهتر است در روش پخت آن نیز دقت کافی را داشته باشید. در پخت برنج از روغن بیش از اندازه استفاده نکنید زیرا سبب سنگین تر شدن و مضرتر شدن برنج می شود. برخی متخصصان تغذیه معتقدند حد استاندارد برای مصرف برنج 5 قاشق در روز است.

در سالهای اخیر تحقیقات و پژوهش ها ثابت کرده که برنج های کشت شده در بعضی مناطق دارای آرسنیک هستند، آرسنیک یک ماده شیمیایی سرطان زا و بسیار خطرناک است از این رو بهتر است از عدم وجود آرسنیک و کیفیت بالای برنجی که تهیه می کنید اطمینان حاصل نمایید.

وارد کننده برنج پاکستانی دانه بلند

وارد کننده برنج پاکستانی دانه بلند این مجموعه به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکت های وارد کننده برنج پاکستانی دانه بلند اقدام به واردات و توزیع برنج درجه یک پاکستانی در بازار ایران نموده و آمادگی تامین نیاز مصرف کنندگان در سراسر کشور را دارد. امکان تهیه این محصول هم به صورت عمده و کلی وجود دارد.

برنج های دانه بلند پاکستانی در این مرکز با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما