نمایندگی پخش برنج هندی باسماتی

برنج هندی باسماتی از نظر کیفیت چه ویژگی هایی دارد و از کدام مراکز خرید می توان ارقام درجه یک را با نرخ ارزان خریداری نمود؟ آیا نمایندگی و مراکز پخش در تمام طول سال می توانند تامین کننده این محصول مصرفی در بازار سراسر کشور باشند؟

نمایندگی پخش برنج هندی باسماتی

درباره برنج هندی باسماتی چه می دانید

درباره برنج هندی باسماتی چه می دانید شاید به صورت روزانه یا هفتگی برنج هندی را در دستور غذایی خود به عنوان وعده ناهار یا شام قرار می دهید. آیا تاکنون از خود این سوال را پرسیده اید که باسماتی چه نوع برنجی است و بزرگترین کشورهای تامین کننده آن کدامند؟
در پاسخ باید گفت که باسماتی کلمه ای هندی و به معنی خوشبو است و به نوعی برنج با دانه های بلند، کشیده، سفید و براق و معطر می گویند که در شمال هند و پاکستان کشت می شود.
برنج باسماتی اصل از نظر تنوع به چهار گروه کلی دسته بندی می شود که عبارتند از:

  • برنج باسماتی هندی
  • برنج باسماتی پاکستانی
  • برنج باسماتی کنیایی
  • برنج باسماتی آمریکایی

این تقسیم بندی بر اساس مبداً و مرکز کشت این محصول صورت گرفت. باید گفت که این محصولات از نظر شکل ظاهری تقریباً شبیه به یکدیگر هستند و به علت داشتن میزان نشاسته بسیار پایین نسبت به دیگر ارقام برنج، جایگزین مناسبی برای آرد سفید، انواع نان و حتی برنج های ایرانی به شمار می رود.

کارخانه تولیدی برنج هندی باسماتی

کارخانه تولیدی برنج هندی باسماتی برنج هندی دانه بلند باسماتی در ایران با نام و برندهای مختلفی عرضه می شود که از نظر کیفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. نمونه های مانند برنج هندی 1121 به علت پخت باکیفیت و طعم و عطر عالی انتخاب اول تمام سرآشپزها در رستوران ها و هتل ها است.
بنابراین می توان گفت که کیفیت پخت بالا، حجم زیاد، رنگ سفید و براق، دانه های کشیده و همچنین قیمت بسیار ارزان و رقابتی از جمله مزیت های انواع برنج باسماتی موجود در بازار نسبت به دیگر نمونه ها است.
کارخانه تولیدی این محصول در کشور هند و پاکستان گاهاً با فرآوری این محصول و سورت کردن آن، ارقامی درجه یک و منحصر به فرد را روانه بازار مصرف در کشورهای مختلف می نمایند. فراهم بودن شرایط مساعد وارداتی و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج هندی کیسه ای دو عامل مهم در افزایش توزیع این محصول در بازار کشور به شمار می آیند.
توجه کنید که خرید برنج هندی باسماتی به صورت عمده و با قیمت وارداتی نیاز به شناخت و ارتباط مستقیم با تامین کنندگان و شرکت های وارداتی است. در این مرکز به عنوان نمایندگی پخش آنلاین انواع این برنج ها به صورت کیسه های 10 و 5 کیلویی و با برندهای مورد نظر خریداران برای آنها ارسال می شود.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما