نمایندگی پخش برنج هندی 5 کیلویی

برنج هندی 5 کیلویی از نمونه های رایج بسته بندی این محصول می باشد و برای افرادی که مصرف برنج کمی دارند بسیار مناسب است. برنج های هندی، پس از ورود به کشور، در کیسه های 5 و 10 کیلویی بسته بندی شده و با نام های تجاری مختلفی به فروش می رسند. 

شرکت های وارد کننده برنج هندی، نمایندگی پخش دارند که عمل توزیع در سطح کشور را بر عهده دارند. 

نمایندگی پخش برنج هندی 5 کیلویی

بررسی انواع برنج خارجی در ایران

بررسی انواع برنج خارجی در ایران برنج از پر مصرف ترین مواد غذایی در ایران است؛ به طوری که ایران چهارمین وارد کننده برنج در بین کشور های دنیاست. در مناطق مختلف و به خصوص شمال کشور ، برنج های با کیفیت و مرغوبی کشت می شود که دارای ارزش غذایی بالا همراه با عطر و طعم بی نظیر است. قیمت این نوع از برنج در بازار، بالا بوده و بخش زیادی از جامعه قادر به خرید آن نیستند. 

از طرف دیگر، میزان برنج برداشت شده از شالیزار های کشور، جوابگوی حجم زیاد جمعیت ایران نیست. از این رو، کمبود برنج در کشور با واردات آن تامین می شود.
کشور های پاکستان، هند، اروگوئه و تایلند از عمده صادر کنندگان برنج به ایران هستند. برنج های خارجی وارداتی از نظر کیفیت، در سطح پایین تری نسبت به برنج های ایرانی قرار دارند. 
نیاز کشور به برنج همیشگی بوده و واردات برنج خارجی مرغوب و اصل، برای وارد کنندگان صرف چندانی ندارد. از این رو شرکت های وارد کننده برنج، محصولات درجه دو و پایین تر را که کیفیت ضعیف تری دارند، برای واردات در نظر می گیرند. بازار خرید و فروش این محصول همواره گرم بوده و سود خوبی برای وارد کنندگان به همراه دارد. 
از انواع برنج خارجی که در کشور وجود دارند می توان نمونه های زیر را نام برد :

  • برنج باسماتی : برنج مرغوب که در شمال هند و جلگه پاکستان کشت می شود. دارای ارزش غذایی بالا، عطر و طعم عالی می باشد. نمونه های تقلبی زیادی در بازار دارد. قیمت این محصول در صورت اصل بودن، بالاست. در دو رنگ سفید و قهوه ای در بازار وجود دارد. خواص برنج قهوه ای بیشتر از نوع سفید آن است. برنج سوپر باسماتی هم مانند برنج باسماتی بوده که پس از پخت قد کشیده و دانه دانه می شود.
  • برنج 1121 : از انواع برنج هندی کیلویی است که ری بالایی دارد و پس از پخت به خوبی قد می کشد. با توجه به قیمت مناسب آن، اقتصادی بوده و فروش بالایی در کشور دارد. این محصول از نظر کیفیت دارای چند درجه است.
  • برنج تایلندی : دارای قد کوتاهی می باشد. از نظر عطر و طعم در رتبه پایین تری نسبت به برنج پاکستانی است.

قیمت روز برنج هندی 5 کیلویی

قیمت روز برنج هندی 5 کیلویی تمامی برنج های وارداتی، با توجه به نرخ ارز قیمت گذاری می شوند. این برنج ها از نظر سلامت، قد، عطر و طعم مورد آزمایش قرار گرفته و پس از تعیین کیفیت درجه بندی می شوند. این آزمایشگاه ها زیر نظر سازمان استاندارد ایران فعالیت می کنند. 
برنج هندی کیسه ای 5 کیلویی از نمونه بسته بندی هایی است که برای خرید آزمایشی محصول مناسب است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما