واحد تولید برنج آوازه 10 کیلویی

واحد تولید برنج آوازه 10 کیلویی، برنج مرغوب و پر نام و نشان آوازه را از شالیزار های شمال تولید می کنند سپس با نظارت کامل مدیریت از سطح کیفی محصول و آزمایش های متعدد از میزان مرغوبیت، آن را به صورت بسته بندی های چند کیلویی و با نام آوازه جهت مصرف، در بین بازار پخش می کنند. واحد تولید برنج آوازه 10 کیلویی

جلوگیری از فشار خون بالا با برنج

جلوگیری از فشار خون بالا با برنج با توجه به تحقیقاتی که در کشور های مختلف صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که مصرف بعضی از مواد غذایی می تواند فشار خون بالا را کنترل کند؛ یکی از این مواد غذایی، برنج می باشد که معمولا مصرف زیادی دارد و نمونه ای موثر در تنظیم فشار خون شمرده شده است.

برنج به دلیل سطح کالری پایین، از افزایش وزن جلوگیری می کند. همان طور که می دانید چاقی خود عامل فشار خون می تواند باشد بنابراین مصرف برنج از ایجاد اضافه وزن و در نهایت فشار خون پیشگیری می کند. یکی دیگر از موارد تاثیر برنج در کاهش فشار خون، میزان چربی اندک است؛ از آن جایی که چربی مضر، کلسترول خون را افزایش می دهد و سپس منجر به فشار خون نیز می گردد، بنابراین مصرف برنج خطر ابتلا به کلسترول و فشار خون را کاهش می دهد.

مواد غذایی سرشار از پتاسیم خطر ابتلا به فشار خون را افزایش می دهند؛ برنج از میزان پتاسیم کمی برخوردار است به گونه ای که یک فنجان برنج پخته، ۱۰ میلی گرم پتاسیم دارد علاوه بر پتاسیم زیاد، سدیم بالا نیز موجب افزایش فشار خون می گردد؛ برنج نیز حاوی میزان کمی سدیم است و طبق آزمایشات متعدد ثابت شده است که یک فنجان برنج پخته، حدود ۹ میلی گرم سدیم دارد.

مواد غذایی که پروتئین زیادی دارند، مانع فشار خون بالا می گردند؛ برنج قهوه ای به دلیل دارا بودن فیبر، آهن، منیزیم، ویتامین B6 از افزایش فشار خون جلوگیری می کند. بنابراین فشار خون با برنج به طور چشمگیری تنظیم می شود و افراد فشار خونی می توانند با خیال راحت در برنامه غذایی خود برنج را جای دهند.

آخرین قیمت برنج آوازه 10 کیلویی

آخرین قیمت برنج آوازه 10 کیلویی همان طور که می دانید بازار مدام در حال نوسان است و قیمت ها با افزایش نرخ ارز تغییر می کنند. قیمت برنج آوازه هم چنین بستگی به نوع، کیفیت، حجم، بسته بندی و…. دارد و توسط تولید کنندگان تعیین می شود.

سایت شرکت پر نام و نشان آوازه، با گذاشتن انواع برنج در بسته بندی های مختلف و با درج قیمت روشی مناسب برای اطلاع از قیمت ها می باشد و قیمت ها هر روز به روز رسانی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما