پخش برنج عنبربو در تهران

پخش برنج عنبربو امروزه در سراسر ایران انجام می گیرد که قیمت فروش عمده و جزئی این برنج بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برنج عنبر بو دارای خواص و ویژگی های متعددی مانند حفظ و تقویت عملکرد قلب و مغز ، افزایش اشتها در افراد ، درمان سوهاضمه و پیشگیری از سرطان و… می باشد. مراکز زیادی از جمله عمده فروشان ، فروشگاه ها ، هایپر مارکت ها و بنکداران و… به فروش عمده و جزئی این نوع برنج می پردازند.

پخش برنج عنبربو

برنج هندی عمده از کجا بخرم؟

امروزه پخش برنج عنبر بو در در سراسر ایران به خصوص جنوب کشور در استان های خوزستان و دزفول و…و نیز در استان های شمالی و مرکزی مانند رشت و فارس و… انجام می گیرد. پخش و فروش برنج عنبر بو در سراسر ایران معمولا به صورت های حضوری و نیز آنلاین انجام می گیرد که در خرید آنلاین این محصول می توان علاوه بر قیمت کم تر محصول از ارسال رایگان محصول به درب منزل نیز بهره برد. برنج عنبر ب در استان های شمالی کشت شده در شالیزار ها با نام چمپا شناخته می شود که دارای عطر و طعم مرغوب و مشتری پسندی می باشد که دارای خواص و ویژگی های مخصوص به خود می باشد.

خواص و ویژگی های برنج عنبربو

برنج عنبربو لرستان

برنج عنبر بوی کشت شده در تمام شالیزار های ایران از خواص و ویژگی های مرغوب و متعددی بهره میبرد که برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

  • برنج عنبر بو در حفظ عملکرد صحیح دستگاه عصبی و ایمنی بدن بسیار موثر می باشد.
  • موجب تقویت و عملکرد صحیح قلب می شود.
  • افزایش اشتها در افراد دارای سو تغذیه و کم اشتها
  • ویتامین و مواد مغذی موجود در برنج عنبر بو موجب درمان سو هاضمه می شود.
  • در حفظ سلامت و تقویت پوست و مو موثر است.
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان و نیز کمک به درمان سرطان ریه می کند.

مراکز فروش عمده و پخش برنج عنبر بو: برنج عنبر بو توسط مراکز زیادی در اکثر استان ها به فروش عمده و جزئی خواهد رسید. برای خرید برنج عنبر بو می توان به مراکز فروشی مانند فروشگاه ها ، عمده فروشان ، هایپر مارکت ها ، بنکداران  و برخی سوپر مارکت ها مراجعه نمود. با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان برنج عنبر بو می توان با مشاهده کیفیت محصول به خرید آن پرداخت و نیز در به صرفه تر شدن قیمت خرید موثر واقع شد. برای دریافت کیفیت و عطر برنج عنبر بو می توان مشتی از آن را در دست گرفته و با دمیدن بر روی برنج و سپس بو کردن آن از کیفیت و عطر و بوی آن در خرید مطلع شد.

قیمت فروش عمده و جزئی برنج عنبر بو

برنج عنبربو صوفی

برنج عنبر بو به علت کشت فراوان در شالیزار های اکثر استان ها و نیز تولید فراوان این برنج دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر برنج ها می باشد. برنج عنبر بو دارای دانه های کوتاه و توپر و عطر و طعم مرغوبی است و برای میهمانی و مجالس بشقاب پسند نمی باشد چون قد نمی کشد و دانه های کوتاهی دارد. قیمت برنج عنبر بو در مقایسه با برنج های خارجی نیز ارزان تر می باشد.

قیمت گذاری برخی از برنج های عنبر بو عبارتند از:

  • برنج عنبر بو ایرانی هر ۱۰ کیلو. ۲۴۰ هزار تومان
  • برنج عنبر بو جنوب درجه یک هر ۱۰ کیلو ۳۶۵ هزار تومان
  • برنج عنبر بو ۱۰ کیلویی هایلی ۴۱۵ هزار تومان است.
  • قیمت برنج عنبر بو نسبت به کیفیت بسیار خوب آن بسیار مناسب است و افراد زیادی از مشتریان این گونه از برنج هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما