کارخانه تولیدی برنج هندی صنعتی

برنج هندی صنعتی به صورت عمده و کامل پاک شده و تمیز با کیفیت برتر قابل سفارش است. این نوع برنج که نسبت به برنج ایرانی در رده های پایین تری از لحاظ کیفیت قرار دارد اما با قیمت بسیار مناسب تر عرضه شده و برای استفاده هر قشر مناسب است. برای خرید و اطلاع از آخرین وضعیت قیمت ها با مشاوران و کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید.

کارخانه تولیدی برنج هندی صنعتی

فواید و مضرات مصرف برنج

فواید و مضرات مصرف برنج

فواید و مضرات مصرف برنج بستگی بسیار زیادی به نوع آن دارد. این دانه های سفید ارزش غذایی بسیار بالایی دارند اما همانطور که می دانید استفاده بیش از حد از هر ماده خوراکی می تواند عوارضی به دنبال داشته باشد. یکی از رایج ترین مواد غذایی در سفره ما ایرانی ها برنج است. اما آیا می دانید برنج چه فوایدی و مضراتی دارد؟ در ادامه با برخی از مهمترین خواص برنج آشنا می شویم:

  • برنج که به صورت کته پخته می شود برای افرادی که از بیماری هایی مانند اسهال خونی رنج می برند مناسب است.
  • برنج سرشار از ویتامین است و به همین علت یک غذای کامل محسوب می شود.
  • برنج خاصیت خواب آوری دارد
  • برطرف کننده تشنگی است
  • ترکیب آن با شیر و شکر قوای جنسی را افزایش می دهد.

اما خوب است مضرات برنج را هم بشناسیم:

  • به کسانی که با مشکلاتی مانند یبوست مواجه اند توصیه می شود تا حد امکان از مصرف برنج را کاهش دهند.
  • برنج به دلیل داشتن نشاسته چاق کننده است و زیاده روی در خوردن آن باعث زیاد شدن وزن می شود.
  • افرادی که قند بالا دارند بهتر است که برنج زیاد مصرف نکنند.

خرید عمده برنج هندی صنعتی

خرید عمده برنج هندی صنعتی

جالب است بدانید که در ایران سالانه بیش از 3 هزار تن برنج مورد استفاده قرار می گیرد که بخشی از این میزان در داخل کشور و استانهای مانند گیلان، مازندران، لرستان و… تولید شده و بخش قابل توجه آن از کشورهایی مانند هند، پاکستان، تایلند، ایتالیا، چین، میانمار و ایالات متحده آمریکا وارد می شود.

از گذشته تاکنون برنج هندی در دسته اقلام پر مصرف برنج در کشور می باشد که بخاطر قیمت پایین و خرید مقرون به صرفه آن مورد توجه قرار گرفته است. با اینکه ایران خود تولید کننده بهترین انواع برنج است اما واردات بیش از حد این محصول باعث شده که مقام چهارم واردات برنج در دنیا به ایران تعلق بگیرد.

البته این روزها و با بالا و پایین شده قیمت ارز نرخ محصولات را نمی توان به طور ثابت اعلام کرد بنابراین برای خرید عمده برنج هندی باید به مراکز و سایت های معتبر مراجعه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما