کارگاه تولیدی برنج هندی درجه یک

برنج هندی درجه یک، برنجی است که از بهترین شالیزارهای کشور هند برداشت شده و در طی فرآیند تولید آن هیچ گونه ماده شیمیایی به آن اضافه نشده است. شالی برنج پس از برداشت از شالیزار برای تبدیل به برنج سفید به کارگاه منتقل می شود. 
برای تولید برنج هندی ممتاز، از دستگاه های مدرن در کارگاه ها استفاده می شود و تمام اصول بهداشتی کاملا رعایت می شود. 

کارگاه تولیدی برنج هندی درجه یک

مواد تشکیل برنج هندی درجه یک

مواد تشکیل برنج هندی درجه یک برنج های هندی اصل و مرغوب مانند برنج های با کیفیت ایرانی، هزینه های بالایی دارند. واردات این نوع از برنج ها سود چندانی برای وارد کننده ها ندارد؛ از طرفی، این برنج ها فروش چندانی هم ندارند. برنج های هندی با کیفیت متوسط که قیمت مناسبی هم دارند از پر فروش ترین برنج ها در بازار ایران هستند. 
کیفیت برنج هندی جای بحث دارد؛ برخی افراد، سلامت و کیفیت این برنج را رد کرده و استفاده از آن را برای بدن مضر می دانند. 
بر اساس نظر این کارشناسان، روش کار تولیدی برنج هندی به این صورت است که برنج های نیم دانه هندی را با استفاده از ماشین های تولید برنج مصنوعی، خمیر کرده و افزودنی های دیگری چون نشاسته را به آن اضافه می کنند. محصول به دست آمده، قالب گیری شده و نتیجه کار، برنج های دانه بلندی است که همه یک اندازه و شفاف هستند. 
البته نوع برنج نیم دانه چنانچه با کیفیت نباشد، برخی تولید کنندگان متقلب که ارزشی برای سلامتی انسان ها قائل نیستند از موادی چون پلاستیک و سایر مواد شیمیایی در ترکیب آن استفاده می کنند که باعث می شود برنج در هنگام پخت قد بکشد. 
هر چند برنج های وارداتی در آزمایشگاه ها مورد کنترل و بازبینی قرار می گیرند و کیفیت آن ها تعیین می شود، اما برنج هایی هستند که از راه های قاچاق و غیر رسمی وارد کشور می شوند که هیچ آزمایشی روی آن ها صورت نمی گیرد. استفاده از برنج های قاچاق، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. 
البته در تولید برنج های هندی درجه یک، از افزودنی های مجاز استفاده می شود. این محصولات می توانند با انواع ویتامین ها و آهن نیز غنی شوند. 

نمایندگی مجاز برنج هندی ممتاز

نمایندگی مجاز برنج هندی ممتاز یکی از مهم ترین مواد غذایی مردم، برنج است که هفته ای چند بار در سفره آن ها قرار می گیرد. با توجه به مصرف بالای آن در کشور، هر گونه آلودگی این محصول می تواند سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. 
برنج های وارداتی مانند برنج هندی نیز باید از مراکزی خریداری شوند که معتبر بوده و کیفیت و سلامت محصولات آنان تایید شده باشد. 
شرکت های وارد کننده برنج های هندی، دارای نمایندگی هایی می باشند. این نمایندگی های مجاز، انواع برنج هندی ممتاز و مرغوب را به اماکن عرضه مستقیم این محصول مانند فروشگاه های بزرگ، هایپر مارکت ها و … عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما