خرید فوری برنج هندی تناژ بالا

برنج هندی تناژ بالا را شرکت های وارد کننده برنج سفارش می دهند. این کالا ها پس از ورود به کشور و خروج از گمرک، آزمایش شده و تعیین کیفیت می شوند. در صورت سلامت محصول، برنج ها بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند. 
نیاز کشور به برنج، همیشگی است و راه درآمدی خوبی برای وارد کنندگان این ماده غذایی مهیا شده است. 

خرید فوری برنج هندی تناژ بالا

روش های نگهداری از برنج هندی تناژ بالا

روش های نگهداری از برنج هندی تناژ بالا مصرف برنج در کشور بسیار بالا بوده و هر خانوار در هفته چند بار از این ماده غذایی استفاده می کند. میزان برنجی که در داخل کشت می شود نمی تواند پاسخگوی نیاز جمعیت بالای کشور باشد. از این رو تنها راه تامین کسری برنج، واردات ان از سایر کشورهاست.
هند از بزرگترین تولید کنندگان برنج در دنیاست. این کشور علاوه بر تامین نیاز داخلی خود، برنج سایر کشور ها را هم تامین می کند. کشور ما هم از عمده وارد کنندگان برنج هندی است. 
شرکت های ایرانی معمولا برنج های با کیفیت متوسط را برای خرید و ورود به کشور انتخاب می کنند. این برنج ها دارای قیمت مناسبی هستند. مصرف کننده این نوع از برنج هندی اقشار متوسط و رو به پایین جامعه می باشند. با خرید این محصول، وارد کنندگان نیز به سود خوبی می رسند. 
برنج هم مانند هر ماده غذایی دیگری نیاز به نگهداری دارد. شرکت های وارد کننده، برای نگهداری ان نیاز به مکانی بزرگ دارند تا بتوانند حجم بالای برنج را در زمان طولانی نگهداری کنند. از این رو اندازه انبار هم در نگهداری برنج مهم است. انبار باید قبل از ورود برنج ها، کاملا ضدعفونی و تمیز شده باشد. 
انبار های نگهداری برنج باید کاملا خشک و خنک باشد. رطوبت باعث از بین رفتن برنج می شود. از این رو کیسه های برنج نباید روی زمین قرار گیرند. باید از سطح زمین و دیوار ها فاصله داشته باشند. برای این منظور از صفحات چوبی با ارتفاع 40 تا 50 سانتی متر در زیر کیسه های برنج، استفاده می شود تا هم تهویه صورت گیرد و هم رطوبتی به برنج نرسد.
هم چنین از چیدن کیسه های برنج روی هم باید جلوگیری شود. سیستم تهویه انبار باید مناسب باشد تا حرارت محیط به اندازه باشد. تمامی دریچه ها و و پنجره ها با توری و حفاظ پوشانده شوند تا از ورود انواع حیوانات جلوگیری شود. 
انبار باید به صورت دوره ای کنترل شود و تمام امور مربوط به بهداشت، حرارت و میزان رطوبت انبار به خوبی کنترل شود. 

درآمد فروش برنج هندی تناژ بالا

درآمد فروش برنج هندی تناژ بالا برنج هندی نسبت به سایر برنج ها قیمت مناسبی داشته و در مقابل کیفیت ظاهری خوبی هم دارد و این برنج پس از دم کشیدن به خوبی قد کشیده و بلند می شود. 
از این رو از برنج های پر فروش در کشور است. همین امر باعث شده تا درآمد فروش برنج هندی برای وارد کنندگان صرفه اقتصادی داشته باشد.
برنج هندی دارای انواع مختلفی است؛ برنج هندی سبوس دار، رنگی قهوه ای داشته و ارزش غذایی بیشتری هم نسبت به برنج سفید دارد. اما برنج سفید، مرسوم تر و پر فروش تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما