محل فروش برنج هندی ارزان

برنج هندی محصول کشور هند است که به صنعت پر در آمد و ارز آور برای اینکشور تبدیل شده و به بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران صادر می شود و مهمان سفره ی بسیاری از مردم است. برنج هندی درجه یک محصولی خوش عطر و طعم، بسیار خوش پخت با ری کشی عالی و سرشار از فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن است و قیمت آن نسبت به ارقام خارجی ارزان تر است. محل فروش برنج هندی ارزان، این محصول را به صورت عمده و جزیی در بسته بندی مختلف عرضه می کند.

محل فروش برنج هندی ارزان

آشنایی کامل با برنج هندی

آشنایی کامل با برنج هندی برنجی که به روش درست در کشور هند کشت می شود و آب های آلوده و کودهای شیمیایی زیاد در کشت آن نقش ندارد، بسیار بهتر از برنج ایرانی است. در هند به دلیل بارش مداوم باران برنج زیادی کاشته می شود و بخشی از این محصول بعد از برداشت فرآوری می شود، به این صورت که برنج چیده شده را که شلتوک نام دارد قبل از پوست گیری به مدت مشخصی در آب می جوشانند و آن را نیم جوش یا نیم پز می کنند و بعد خشک کرده و پوست گیری می کنند. پوسته دوم یا سبوس سرشار از فیبر و مواد مغذی است که با جوشاندن به دانه ها تزریق می شود و باعث می شود رنگ دانه ها کدر شود.

بنابراین فرآوری نه تنها خواص برنج را از بین نمی برد بلکه دانه ها غنی تر می شوند. همچنین برنج مقاوم شده و در مراحل پوست گیری شکسته نمی شود. برنج هندی فرآوری شده با نوع سبوس دانه آن از لحاظ خواص تفاوتی ندارند.

عرضه فوری برنج هندی ارزان

عرضه فوری برنج هندی ارزان برنج هندی مانند برنج ایرانی دارای انواع مختلفی است که در بسته بندی های پنج کیلویی، ده کیلویی و بیشتر در بازار عرضه می شوند.

بهترین نوع برنج هندی، محصول فرآوری شده ی آن است، اما ارقامی که وارد ایران می شود بیشتر برنج مصنوعی و یا برنج سرب دار است که برای سلامتی بسیار مضر و خطرناک است. چون واردات برنج هندی با کیفیت برای تجار ایرانی به صرفه نیست و بعضی افراد سودجو دست به فروش برنج مصنوعی با نام برند هندی می زنند.

از این رو نمایندگی های عرضه برنج هندی درجه یک اقدام به عرضه این محصول به صورت مستقیم و با قیمت ارزان کرده اند. این کار باعث می شود اولا برنج مرغوب به دست مشتری برسد، دوما دست دلال و واسطه و افراد سودجو کوتاه شود. خریدار می تواند قیمت برنج هندی را در سایت مربوطه مشاهده کند و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهد. قیمت عمده ی این محصول ارزان تر و با تخفیف ویژه همراه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما