توزیع گسترده برنج هندی باسماتی

برنج هندی باسماتی یکی از ارقام معروف برنج هندی دانه بلند با پخت عالی و نرم و لطیف است که به واسطه عطر و بوی قوی و خواص ارزشمندی که دارد از پرطرفدارترین نوع برنج های هندی در جهان به شمار می رود، توزیع گسترده این برنج در کشور معمولا به صورت بسته بندی های ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی انجام میگیرد.

توزیع گسترده برنج هندی باسماتی

مواد اولیه جهت تولید برنج هندی باسماتی

مواد اولیه جهت تولید برنج هندی باسماتی برنج هندی باسماتی را معمولا به همراه ادویه جات مصرف می نمایند، از مهمترین مواد اولیه جهت تولید برنج هندی باسماتی به جهت طعم دار و مزه دار کردن برنج می توان ادویه جاتی نظیر زردچوبه و زعفران اشاره نمود.

برنج هندی باسماتی از پرمصرف ترین برنج های کشت شده در مناطق غرب، شرق و جنوبی آسیا از جمله هند و چین است که جزو غذاهای بومی و محلی این مناطق نیز محسوب می شود.

دو کشور هند و پاکستان جزو اصلی ترین کشورهای تولیدکننده و تامین کننده برنج باسماتی در جهان محسوب می شوند، اما از آنجایی که بیش از دو سوم کشت این نوع برنج در کشور هند انجام میگیرد، بنابراین هند منشا اصلی تولید این نوع برنج در جهان از نام و برندی شناخته شده بهره مند می باشد.

قیمت جدید برنج هندی باسماتی

قیمت جدید برنج هندی باسماتی جهت اطلاع از قیمت جدید برنج باسماتی و سفارش آن با کیفیت درجه یک می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با همکاران بخش فروش و پشتیبانی محصول ارتباط بگیرید.

با توجه به اینکه این برنج به صورت وارداتی در کشور موجود می باشد، لذا دقت و توجه به خصوصیات کیفی و کمی برنج جهت اطمینان از مرغوبیت کالای خریداری شده و همچنین قیمت ارائه شده از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید برنج هندی 5 کیلویی یا 10 کیلویی رقم باسماتی باید به آن توجه نمایید مواردی به شرح زیر است:

  • از مهمترین ویژگی های برنج رقم باسماتی می توان به عطر قوی و متمایز و دانه بلند بودن این برنج در مقایسه با سایر ارقام اشاره کرد، بنابراین در هنگام خرید محصول جهت تضمین اصالت کالا به این دو نکته بسیار مهم دقت بفرمایید.
  • از مراکز فروش معتبر و ایمن با نام و مشخصات شناخته شده اقدام به خرید محصول نمایید.
  • به بسته بندی استاندارد و بهداشتی دریافت کالا دقت بفرمایید، بسته بندی پارچه ای در حفظ کیفیت و ماندگاری بالای برنج تاثیر بسزایی دارد.
  • رنگ برنج باسماتی درجه یک متمایل به زرد کمرنگ بوده و انتهای دانه برنج کمی نوک تیز می باشد، البته این برنج می تواند به رنگ های سفید و قهوه ای نیز وجود داشته باشد، که قهوه ای آن از عطر و بوی بسیار قوی تری برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما