فروش عمده برنج هندی ممتاز

برنج هندی ممتاز:

برنج هندی در کشور هند و در شرایط آب و هوای مختلف رشد می کند. برنج هندی یک نوع برنج خارجی است که انواع گوناگونی دارد.

برنج های خارجی، از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم می شوند، متاسفانه اخیرا برنج های بی کیفیت و ارزان قیمت وارد ایران شده است که از نظر سلامت مشکل دارند.

از نمونه های برتر برنج هندی: سفید، باسماتی، قهوه ای

مرغوب ترین برنج هندی، برنج باسماتی است، ولی تاکنون هیچ گونه نمونه اصلی وارد ایران نشده است. مصرف برنج هندی در ایران بسیار زیاد است این در حالی است که اصلا کیفیتی ندارند و مصرف برنج ‌هندی تقلبی برابر است با مصرف سم؛ زیرا که این نوع برنج ها، ساختگی هستند.

فروش عمده برنج هندی ممتاز

اطلاعات فنی برنج هندی

اطلاعات فنی برنج هندی نوع دیگر برنج، برنج هندی سبوس دار (یا همان برنج قهوه ای) است که جزء غلات محسوب می شود، و کربوهیدرات های بیشتری نسبت به غلات دیگر دارد و برای بدن بسیار مفید است.

کشور هند در چند سال اخیر تولید و مصرف برنج سبوس دار را افزایش داده است زیرا با ضایعات کمتر و درآمد زایی بیشتری همراه است.

برنج سبوس دار طی مراحل زیر تولید می شود:

ابتدا برنج را همراه با پوسته برداشت می کنند، قبل از آن‌ که پوسته را از دانه ی برنج جدا کنند، قدری آن را با آب داغ حرارت می دهند این حرارت دهی باعث انتقال ویتامین ها به مغز برنج می شود.

بر اثر حرارت، رنگ آن به دلیل رنگ قرمز زیر پوسته، قهوه ای می شود. در کشور هند زیرا برنج خیس است تولید و مصرف برنج سبوس دار خیلی طرفدار دارد.

برنج های سبوس دار بوی نا مطبوعی هنگام پخت دارند و علت آن همان انتقال ویتامین ها به مغز آن است.

برنج سبوس دار مغذی تر از برنج سفید است و خواص متفاوتی دارد از جمله: منبع عالی فیبر، منگنز، است. مفید برای پوست، ماده  غذایی مفید برای بیماران دیابتی نوع ۲، کاهش دهنده کلسترول خون، بالا برنده سیستم ایمنی بدن.

بازرگانی برنج هندی ممتاز

بازرگانی برنج هندی ممتاز بی میلی تاجران هندی برای بازرگانی برنج هندی باسماتی به ایران، باعث کاهش کم سابقه  بزرگترین منبع تولید غلات شده است و علت آن هم تحریم های آمریکا می باشد که مانع پرداخت پول توسط ایران شده است‌.

صادرات برنج هند به ایران کاهش یافته است چرا که تاجران هندی نگران پرداخت نکردن پول توسط ایران هستند، و همین موضوع باعث افزایش قیمت برنج در ایران شده است.

بسیاری از سودجویان برنج های تقلبی را به اسم برنج هندی ممتاز، وارد بازار می کنند که اصلا کیفیتی ندارند و مضر می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما