برنج عنبربو فریدونکنارکیفیت بالا !

برنج عنبر بو فریدونکنار از جمله برنج های کشت شده در استان های شمال کشور می باشد که طعم و عطر آن قابل مقیاس با برنج های دیگر نمی باشد.

برنج عنبر بو فریدونکنار دارای ارزش غذایی فراوانی بوده و موجب تقویت عملکرد قلب نیز می شود.

مراکز زیادی در فروش و صادرات برنج عنبر بو فریدونکنار فعال می باشند که قیمت این محصول بسیار مناسب است و قیمت آن در بسته بندی های ۱۰ کیلویی تقریبا حدود ۴۰۰ هزار تومان می باشد.

برنج عنبربو فریدونکنار

صادرات برنج به ترکیه

برنج عنبر بو فریدونکنار از انواع برنج های عنبر بوی کشت شده در استان های شمالی می باشد و سایز دانه های این برنج در مقایسه با سایر برنج های عنبر بو کمی بلند تر و دارای عطر بیشتری می باشد.

برنج عنبر بو فریدونکنار در سراسر ایران در فروشگاه ها برای خرید موجود می باشد و نیز وبسایت های معتبر زیادی در فروش این محصول  فعال می باشند.

در خرید برنج عنبر بو فریدونکنار از سایت های معتبر می توان با حذف واسطه به کاهش قیمت خرید کمک نمود و به علاوه که برخی از سایت ها ارسال رایگان محصول را نیز به همراه دارند.

از روش هایی که می توان برای پخت این برنج در میهمانی استفاده نمود ترکیب آن با برنج های دانه بلند می باشد.

ارزش غذایی برنج عنبربو فریدونکنار در خرید عمده

سبوس برنج عمده

برنج عنبر بو فریدونکنار دارای خواص و ارزش غذایی فراوانی می باشد که مواد معدنی و فیبر موجود در آن در حفظ سلامت بدن بسیار موثر می باشد.

ارگانیک بودن برنج عنبر بو فریدونکنار به علت عدم مصرف سم و کود های شیمیایی در هنگام کاشت و رشد این برنج بوده که بسیاری به خرید این محصول جلب می نماید.

برای حفظ ارزش غذایی برنج عنبر بو فریدونکنار باید هنگام تهیه و پخت آن برنج را آبکش ننمایید زیرا که تهیه آن به روش کته ای موجب از دست رفتن ویتامین ها و مواد مغذی و همچنین حفظ عطر و بوی آن می شود.

از دیگر فواید مصرف برنج عنبر بو جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و نیز تقویت قلب می باشد.

فروش برنج عنبربو فریدونکنار

خرید عمده برنج شیرودی

از جمله موارد موثر فروش بیشتر برنج عنبر بو عدم استفاده از فنول در آن می باشد زیرا که اکثر برنج های خارجی و نیز وارداتی آلوده به ماده شیمیایی فنول می باشند که برای سلامتی بدن بسیار مضر می باشد.

فروش عمده و نیز خرده عنبر بو توسط مراکز زیادی از جمله فروشگاه های زنجیره ای ، برخی از شرکت های تولیدی ، سوپر مارکت ها ، برخی از کشاورزان و نیز هایپر مارکت ها انجام می گیرد.

بیشتر افرادی که به خرید برنج عنبر بو فریدونکنارمی پردازند افراد مبتلا    به بیماری دیابت می باشند زیرا که این برنج عنبر بو بسیار مقاوم در برابر انسولین است و موجب افزایش قند خون در این افراد نمی شود.

قیمت خرید و فروش برنج عنبربو فریدونکنار

خرید برنج عنبر بو عمده

قیمت برنج عنبر بو فریدونکنار بسیار مناسب است و معمولا در بسته بندی های ۱۰ کیلویی موجود می باشند که همین بسته ها موجب به صرفه تر شدن قیمت آن می شود.

در زمان فصل برداشت برنج عنبر بو فریدونکنار بهترین زمان برای خرید این برنج می باشد که کاهش قیمت بسیار خوبی را در هنگام خرید دارد.

معمولا مشتریان برنج عنبر بو فریدونکنار برای تهیه این محصول به وبسایت های معتبر اینترنتی مراجعه می کنند و با تماس با کارشناسان و دریافت مشاوره و نیز قیمت به خرید می پردازند.

قیمت این برنج  معمولا حدود ۴۰۰ هزار تومان در بازار می باشند.

صادرات برنج عنبر بو فریدونکنار نیز به کشور های دیگر از جمله عراق انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما