خرید برنج چگونه صورت میگیرد ؟

یکی از صنایعی که از رونق دیجیتال سود زیادی می برد صنعت برنج است. اکثر مردم جهان روزانه برنج مصرف می کنند و معمولاً تولید برنج محلی در بسیاری از کشورها نمی تواند پاسخگوی تقاضای برنج باشد. بنابراین این کشورها برای برآوردن نیازهای خود باید به برنج وارداتی وابسته باشند. بسیاری از کارآفرینان با خرید عمده برنج از کشورهای عمده تولیدکننده برنج و فروش مجدد آنها در سایر کشورها برای کسب سود ، وارد این بازار میلیون دلاری می شوند. با این حال ، بدون اطلاعات مناسب واردات برنج می تواند گرانتر از مقدار لازم باشد. بسیاری از کارآفرینان هزاران دلار برای واردات برنج صرف می کنند تا خسارت هنگفتی متحمل شوند. با اطلاعات درست می توان از بسیاری از این ضررها جلوگیری کرد. در این مقاله ، ما برخی از اطلاعات حیاتی را که باید قبل از خرید عمده برنج از هر نقطه از جهان بدانید ، به اشتراک می گذاریم.

کاشت و برداشت برنج

سطل برنج عمده

برنج گیاهی غلات یکساله است که معمولاً سالی یکبار برداشت می شود. کشت برنج گلنوش قرمز برای کشورهایی که هزینه نیروی کار بسیار کم و بارندگی زیاد دارند مناسب است. کاشت برنج اغلب با نهال های کوچک برنج شروع می شود که به صورت دستی در شالیزارهای پر از آب کاشته می شوند. گیاه برنج حدود چهار تا پنج ماه طول می کشد تا به بلوغ برسد. گیاهان برنج به سرعت رشد می کنند و می توانند به ارتفاع سه فوت برسند. یک هکتار به طور متوسط ​​بیش از ۸۰۰۰ پوند برنج تولید می کند. برداشت برنج با استفاده از روش های دستی یا مکانیکی انجام می شود.

انواع مختلف برنج

خرید برنج هندی به صورت عمده

بیش از ۴۰ هزار نوع برنج وجود دارد. با این حال ، برخی بیشتر در سراسر جهان مصرف می شوند. انواع برنج لنجان اصفهان اغلب بر اساس عطر ، طول ، بافت و رنگ طبقه بندی می شوند. درک انواع برنج موجود به شما این امکان را می دهد که برای خود طاقچه ای بسازید و تجارت واردات برنج خود را م moreثرتر کنید. در اینجا چند نوع رایج برنج وجود دارد که می توانید وارد کنید: برنج دانه بلند برنج دانه بلند دارای دانه هایی است که طول آنها حدود سه تا چهار برابر طول آن است. ترکیب نشاسته آن هنگام پخت آن را سبک ، جدا و کرکی می کند. برنج غلات متوسط برنج دانه متوسط ​​در مقایسه با برنج دانه بلند کوتاهتر و پهن تر است. این برنج هنگام پخت تمایل بیشتری برای چسبیدن به هم دارد. برنج دانه کوتاه عرض این نوع دانه های برنج کمتر از دو برابر است. این برنج به طور گسترده برای انواع دستور العمل های سوشی استفاده می شود زیرا هنگام پخت بافتی چسبناک دارد. برنج شفته این برنج به عنوان برنج شیرین شناخته می شود و معمولاً در جنوب شرقی و شرق آسیا کشت می شود. این غذا در انواع غذاهای آسیایی استفاده می شود. همانطور که از نامش پیداست ، هنگام پختن مخصوصاً چسبناک است و برای تهیه آرد برنج مناسب است. برنج آب پز این برنج با بافت خشن یک دانه برنج است که قبل از آسیاب فرایند فشار بخار را طی می کند و باعث ژله شدن نشاسته در دانه می شود. دانه های برنج آب پز از قبل پخته شده و زمان پخت آن را کاهش می دهد. مانند برنج دانه بلند ، هنگام پخت سبک و کرکی است. برنج جلا داده شده برنج جلا به سادگی دانه های برنج است که لایه قهوه ای خارجی آنها شامل سبوس و جوانه برداشته شده است. معمولاً به برنج آسیاب شده نیز معروف است. بسیاری از افراد آگاه به سلامتی در سراسر جهان از برنج جلا خسته شده اند زیرا معتقدند فیبر و سایر مواد مغذی کمی دارد. برنج قهوه ای این نوع برنج در جهان برای کاهش وزن بسیار محبوب است. این یک دانه برنج سالم است که فقط پوسته بیرونی خود را می ریزد اما هنوز لایه های سبوس و جوانه خود را دارد. این لایه ها به آن رنگ تیره معمولی می دهند. برنج قهوه ای سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است اما زمان پخت آن بیشتر از برنج سفید است.برنج ممنوع این نوع برنج بسیار مغذی با نام برنج سیاه نیز شناخته می شود و دارای طعم ظریف آجیل است. معمولاً در غذاهای چینی و تایلندی استفاده می شود. برنج وحشی دانه های برنج وحشی گونه های برنج هستند که از گونه علف زیزانیه برداشت می شوند. پروتئین بالایی دارد و به خاطر طعم عجیب و غریبش محبوب است. برنج باسماتی برنج باسماتی یک برنج دانه بلند است که معمولاً در هند و پاکستان یافت می شود. هنگام پخت طعم کمی مزه دار دارد. باسماتی در بین مصرف کنندگان برنج محبوب است زیرا به آرامی محتوای کربوهیدرات خود را در جریان خون آزاد می کند. یاسمن برنج برنج یاسمن که به برنج معطر تایلندی نیز معروف است یک هسته بلند است که هنگام پخت بافت کمی چسبناکی دارد.

۱۰ کشور برتر تولید کننده برنج در جهان

خرید برنج عنبربو عمده

بر اساس گزارش موسسه بین المللی تحقیقات برنج (IRRI) ، ۱۰ کشور برتر تولید کننده برنج در جهان عبارتند از:

  1. چین
  2. هند
  3. اندونزی
  4. بنگلادش
  5. ویتنام
  6. تایلند
  7. میانمار
  8. ژاپن
  9. فیلیپین
  10. برزیل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما